גן ילדים (צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)

ההקלות בסגר במודיעין: כך יפעלו גני הילדים בעיר

ניקיון יסודי, שמירה על הגבלת ההתקהלויות ואיסור הגעה של צוותי חינוך מערים אדומות - היערכות עיריית מודיעין לפתיחת המסגרות לגיל הרך

פורסם בתאריך: 18.10.20 07:32

ביום ראשון, 18.10.20, ייפתחו המסגרות לגיל הרך ברחבי מודיעין, וזאת בהתאם להחלטת קבינט הקורונה על ההקלות בסגר.

ראש העיר מודיעין מכבים רעות חיים ביבס הודיע כי הגנים ייפתחו החל מהשעה 8:00, וכל מוסדות החינוך של עמותת סחלבים, לרבות הפעלת הצהרונים, עבור ילדי הגנים, כאשר הגן יפעל עד השעה 14:00. גנים, בהם יש צהרונים, יעבדו עד השעה 17:00.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


באשר לניקיון מוסדות החינוך – בעירייה מוסרים כי בימים האחרונים בוצעו עבודות נניקיון במתחמי הגנים (חטיבות צעירות) הפועלים בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים ששימשו שמרטפיות. עובדי צוותי ניקיון הונחו לנקות באופן יסודי את מסדרונות בית הספר והכיתות עם חומרי אקונומיקה בדגש על משטחים כמו ידיות של דלתות, חדרי שירותים – אסלות, כיורים וברזים ומשטחים נוספים.

כמו כן, צוותי ההוראה בגני הילדים ובחינוך המיוחד יוכלו לבצע בדיקות קורונה. הבדיקות עבור מבוטחות קופות החולים "כללית", "לאומית" ו"מאוחדת" יבוצעו בדרייב אין, אותו מפעיל מד"א, הנמצא בסמוך לפארק הספורט והנופש החדש, בעמק האלה 255. מבוטחות קופת חולים מכבי יוכלו לעשות את הבדיקה, בתיאום מראש בטלפון 3555* במתחם הדרייב אין של "מכבי" בחניון בניין טרם ברחוב תלתן 8. הבדיקות ללא עלות ואין צורך בהפניה. יש להגיע למתחם עם תעודת זהות, תלוש משכורת מהחודש האחרון, או כל מסמך בו מצוין תחום עיסוקכן.
בעירייה מזכירים כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות נוהל הבאת הילד לגן יהיה בדומה לנעשה טרם הסגר: על הילד להיות בריא, כאשר ההורים נדרשים לחתום על הצהרת בריאות לפיה אין לו חום ולא ידוע על כך שהילד בא במגע עם אדם שנמצא מאומת לנגיף הקורונה. בהקשר זה מזכירה העירייה, כי כדי להימנע מהתפרצות נוספת של נגיף הקורונה על כולנו מוטלת החובה לנהוג באחריות ולא להביא לגן ילדים שאינם חשים בטוב וכן מומלץ לא לשלוח לגן ילד אשר מי מבני ביתו הינו מאומת לנגיף הקורונה, גם אם הוא נמצא בבידוד חדרי.

בנוסף יש לזכור, כי לא תורשה כניסת הורים לתוך הגן והפרידה מהילד תעשה ליד שער הגן, כאשר ההורים עוטים מסיכות ושמירה על כללי ההתקהלות.

בעירייה מוסיפים ומדגישים כי במטרה לעצור את התפשטות נגיף הקורונה וכחלק מהפקת הלקחים לגבי אופן ההתפשטות במודיעין מכבים רעות, ההנחיה העירונית היא שאנשי צוות, שמתגוררים בישובים אדומים, לא יגיעו לעבודתם עד אשר תרד התחלואה במקום מגוריהם. החלטה זו נועדה לקטוע את שרשרת ההדבקה ולאפשר את חזרת החיים בעיר לשגרה, בהתאם להנחיות הקורונה. בעירייה ובעמותת סחלבים החלו בעבודת מטה בנושא במהלך השבוע האחרון במטרה לייצר מענה לכל מסגרות הגנים וצהרוני הגנים. בעירייה הדגישו, כי ההחלטה האם העיר אדומה או לא תתקבל על פי עדכוני משרד הבריאות המועברים מידי יום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר