בר האוכל פאזה (צילום: לירון קרדי)
בר האוכל פאזה (צילום: לירון קרדי)

בעלי בר האוכל פאזה: "אם העירייה לא תעזור, אין לנו מקום פה"

נזקים כלכליים, עובדים בחל"ת ומחשבות על העתיד שאחרי המשבר - לירון קרדי, מבעלי בר האוכל פאזה, מספר: "כל יום שעובר שבו לא פותחים את המקום, ההכנסות מוקפאות אך ההוצאות ממשיכות לרדת"

פורסם בתאריך: 11.10.20 07:30

משבר הקורונה והנחיות הממשלה שהובילו לסגר, ממשיכים לפגוע בעסקים רבים, בפרט בתחום המסעדנות שנסגר כמעט כליל עקב הגדרתו כתחום בילוי ופנאי. שלא כמו בכל שנה, בה תקופת חול המועד סוכות אמורה להיות רווחית במיוחד, השנה, בשל הסגר וההנחיות המגבילות, ביניהן ההנחיה המחייבת סגירה מוחלטת של מקומות מסחר ובילוי כולל מסעדות ובתי קפה, תקופה זו נוחתת על רבים בענף כמכה קשה מאד.

לירון קרדי, מבעלי בר האוכל פאזה – FAZA, שנפתח לפני כמעט שנה בעיר, מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על סגירת המסעדה ללקוחות בעקבות הסגר וההפסדים שגורם המצב בתקופת החגים המשמעותית, אך גם על ההיערכות לימים של אחרי הסגר לקראת תקופת החורף המתקרבת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"כרגע מתחילת הסגר אנחנו סגורים לגמרי, ולא עובדים גם במתכונת של משלוחים ובהתאם לכך, הוצאנו לחל"ת את כל העובדים שלנו", מספר קרדי. "לאורך התקופה הזו שאמורה להיות עמוסה יש הפסדים כלכליים, ומדובר בהפסדים של הרבה כסף. הקורונה נחתה עלינו פתאום קצת אחרי שפתחנו, וכל יום שעובר שבו לא פותחים את המקום, ההכנסות מוקפאות אך ההוצאות ממשיכות לרדת".

קרדי, ותיק בתחום המסעדנות במודיעין ולשעבר שותף במסעדת פדריק הידועה, מציין כי למרות הסגר הנוכחי והמצב החמור בענף המסעדנות, במסעדת פאזה מתכוננים כבר לימים שאחרי הסגר ולעונת החורף. "כרגע, אנחנו במחשבות כל הזמן כיצד להתכונן לעתיד, וכרגע אנחנו עובדים על תפריט אוכל חדש שכולל תפריט קוקטיילים חדש, וחושבים איך לשדרג את המקום בצורה הטובה ביותר", מוסיף קרדי.

בגל הראשון העירייה העניקה לעסקים בעיר פטור מארנונה לשלושה חודשים – האם ביקשתם הקלות בארנונה בשל הגל השני או הקלות אחרות?

"האמת שאנחנו צריכים ללכת למחלקת הארנונה ולטפל בנושא הזה, שעדיין לא טיפלנו בו. אני מאמין שבעירייה יעזרו לבעלי העסקים ויבואו לקראת העסקים בעיר, אבל אם העירייה לא תעזור, אין לנו מקום פה, במיוחד שמדובר בעסק שעובד בסופי השבוע".

"כרגע, בהתאם למצב אין לנו המון ברירות", מסכם קרדי. "לדעתי צריך להיות חיוביים, ולהאמין שיהיה בסדר. אני מקווה שנחזור לשגרה במהרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר