סגר ראש השנה בירושלים (צילום: אוהד צויגנברג)
(צילום: אוהד צויגנברג)

הסגר המלא בשמחת תורה במודיעין: כוננות מוגברת לאכיפת הגבלות הקורונה

בדומה לחג הסוכות - גם במהלך שמחת תורה וסוף השבוע משטרת מודיעין תבצע אכיפה בבתי הכנסת ברחבי העיר, שתכלול חלוקת קנסות ופיזור התקהלויות המנוגדות להגבלות הקורונה

פורסם בתאריך: 8.10.20 07:47

הסגר המלא במודיעין נמשך גם במהלך ימי חג שמחת תורה וסוף השבוע. כפי שנראה, למרות מגמת הירידה החיובית בתחלואה במודיעין, לא צפויות הקלות על הסגר עד סוף השבוע הבא.

במהלך סוף השבוע, בדומה לחג הסוכות, משטרת מודיעין בכוננות מוגברת לאכיפת הגבלות הקורונה בבתי הכנסת. במשטרה נערכים במהלך חג הסוכות לאכוף התקהלויות אסורות, שיכולות להוביל להתפשטות נגיף הקורונה. גם במהלך ימי החג, לפי ההגבלות יש לסגור את בתי הכנסת ולהתפלל במרחב הציבורי. כמו כן, מחסומי משטרה יוצבו בצמתים בעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בכל הארץ יוקצו כוחות תגבור ייעודיים, שיעברו בבתי הכנסת ויבצעו פעולות הסברה נרחבות והבהרות לגבי המותר והאסור במהלך ימי החג", נמסר ממשטרת מודיעין. "תבוצע אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת, יוזמת ומגיבה, במוקדי התקהלויות אסורות בסוכות אלו ובכלל".

עוד נמסר כי "האכיפה תכלול, בין היתר, הטלת קנסות על האחראים והמפרים ופיזור התקהלויות המנוגדות לתקנות, זאת במטרה למנוע הדבקה המונית שתוביל לעלייה בשיעור התחלואה ופגיעה בבריאות הציבור. משטרת ישראל קוראת לציבור כולו לקיים את הוראות החוק בכדי שיחד ננצח את הנגיף".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר