סכנת התפשטות הקורונה (צילום: דודו בכר)
(צילום: דודו בכר)

תחלואת הקורונה במודיעין: מגמת ירידה במספר המאומתים

אופטימיות זהירה - בעיריית מודיעין מצביעים על מגמת ירידה במספר המאובחנים החדשים לקורונה: יחס המאומתים בעיר הוא כ-34 חולים ל-10,000 תושבים, לעומת זאת הממוצע הארצי שהינו כ-45

פורסם בתאריך: 7.10.20 08:05

מגמת ירידה במספר החיוביים לקורונה במודיעין: בעיריית מודיעין מציינים כי יחס התושבים המאובחנים חיובי לקורונה בעיר הוא כ-34 חולים ל-10,000 תושבים, לעומת זאת, הממוצע הארצי הוא כ-45.

על פי המידע ממשרד הבריאות, התווספו ביממה 19 תושבים שנמצאו חיוביים לנגיף. מהרשימה הוסרו אנשים שנדבקו אשר אינם מתגוררים בעיר וכן, תושבים שהחלימו. לכן, נכון ליום שלישי ישנם 257 תושבים המוגדרים חיוביים לנגיף.

כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", ביום ראשון השבוע נרשמו בעיר 362 נדבקים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בעיריית מודיעין מוסרים כי "הירידה בתחלואה הינה בזכות התושבים, שמקפידים על הנחיות משרד הבריאות ושומרים על כללי הבידוד אבל ממ"ש: נשארים בבית, ככל הניתן וגם זה רק עם המשפחה הגרעינית. מומלץ מאוד, כי על בני משפחה אשר באים במגע עם מבודד לשהות גם כן בבידוד, לא לצאת למרחב הציבורי, גם אם התוצאה בבדיקת הקורונה של המבודדים שלילית. רק כך נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה מאחד לשני".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. צחי.

    ברור….
    סגרו את מערכת החינוך+ המסעדות + חדרי הכושר + בתי הכנסת (תפילות רק בחוץ) אלו מקורות ההדבקה המרכזים בעיר. החשש כשיפתחו מחדש כנראה תפתח הרעה…

    אגב מערכת החינוך היא הגורם הכי משמעותי להדבקה בעיר, הרבה אנשים(כמובן שרובן ילדים),במקור סגור וממוזג ללא מסכות וכמעט ללא שמירת מרחק.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר