המשנה לראש העיר עמיעד טאוב, בדיקות קורונה (צילומים: עט תקשורת, תיעוד מבצעי מד"א)
המשנה לראש העיר עמיעד טאוב, בדיקות קורונה (צילומים: עט תקשורת, תיעוד מבצעי מד"א)

"הפתיחה המוקדמת של מערכת החינוך היתה טעות של הממשלה"

המשנה לראש העיר עמיעד טאוב מתייחס בשיחה עם "כל העיר מודיעין" לזינוק בתחלואה בעיר, ומאשים את התנהלות הממשלה: "זה נראה כאילו הכל מונע מתוך כניעה לציבורים מסוימים"

פורסם בתאריך: 1.10.20 07:50

"אין במודיעין נתון מחריד למה שקורה ברחבי הארץ, ואין פתרון קסם מלבד שילוב של הסברה ואכיפה, מודיעין מבחינת אחוזי תחלואה במצב טוב", כך אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" המשנה לראש העיר עמיעד טאוב, מחזיק תיק השירותים החברתיים בעירייה, כשהוא מתייחס לעלייה בתחלואה בעיר. לפי נתונים של העירייה רוב הנדבקים הם תלמידים בבתי ספר ומתפללים שפקדו את בתי הכנסת בראש השנה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"לגבי נתוני התחלואה במוסדות החינוך זה הגיוני", מוסיף טאוב. "הפתיחה המוקדמת של מערכת החינוך שהייתה טעות של הממשלה, ובשילוב העובדה שמודיעין הינה עיר שיש בה המון מוסדות חינוך, זה היה די צפוי. אך, אני לא רואה משהו חריג באמת – אחוז החולים מאוד נמוך בניגוד לגל הראשון שנדבקו".

בגל הראשון שכונת קייזר הוגדרה כמדגרת קורונה – יש חשש שבשכונה שוב תהיה הדבקה המונית? 
"לא, אין חשש כי הפיזור בין החולים הוא בין כל השכונות, ובבתי הספר שיש הדבקות בכל רחבי העיר, וזו לא כמות שהיא גדולה באחוזים ביחס לכמות האוכלוסייה. אנחנו מדברים על סדר גודל של 400 חולים מתוך 100 אלף אנשים, ורואים את זה לפי כמות החולים והמתים. אך, זה לא אומר שלא צריך להיזהר ולתגבר את ההסברה והאכיפה שמבוצעות באופן יפה. אנחנו נמצאים במלחמה של המדינה ולא רק של מודיעין".

טאוב מתייחס בדבירו לסגר ההדוק שחל על ידי הממשלה לפני כשבועיים, ואינו חוסך בביקורת על התנהלות גורמי הממשלה וניהול המשבר. "לצערי הרב במדינה היום אין יד מכוונת וזה נראה כאילו הכל מונע מתוך כניעה לציבורים מסוימים", מציין טאוב. "במקום שהכל התנהל מקצועית, אנחנו משלמים על זה בחיי אדם חד משמעית. הסגר הזה ייצור נזק כלכלי שנשלם עליו שנים וזה נובע בדיוק מהסיבה של היעדר חשיבה וכניעה לקבוצות אוכלוסייה פוליטיות קטנות. הממשלה כשלה בניהול של המלחמה הזאת באופן חסר תקדים, וזה ממש עולה בחיי אדם".

לסיכום, מדגיש טאוב כי במודיעין ישנה היערכות לכל התקופה הקרובה מבחינת הסברה ואכיפה, וכי תושבי העיר נשמעים להנחיות ולהוראות על מנת להוריד את התחלואה. "העירייה נערכה באופן מיטבי לתקופה הזאת ולכל מה שכרוך לצלוח את החגים כראוי, ויש הקפדה מאוד בכל הציבורים בעיר" מסכם טאוב. "ולכן, אחוזי התחלואה נמוכים יחסית, וישנה הקשבה ואכיפה של התושבים ושמיעה להנחיות. הנתון של העלייה בחולים תמיד מדאיג כי כל אדם הינו עולם ומלואו – אבל בניגוד לשאר רחבי המדינה הנתונים לא מדאיגים ביחס למה שקורה בערים אחרות, וחלק מהעלייה בתחלואה בעיר נובעת גם בניגוד לגל הראשון לכמות הבדיקות שעלו לסביבות 30 אלף בדיקות. העיקר שנהיה בריאים ונחזור לשגרה בהקדם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

7 תגובות
  1. פלד.ע

    אתה אמיתי??ראש עירנו היקר ביבס שהוא גם יו"ר מרכז השלטון המקומי לחץ בכל כוחו לפתיחת מערכת החינוך. עד היום לא ראיתי בעיר פקח אחד שמבצע אכיפה נגד מי שאינו עוטה מסיכה כראוי לדוגמא ויש לא מעט. תסתכלו קודם במראה

  2. יששכר

    תגיד אדון טאוב , אתה לא מתבייש להאשים את הממשלה? הרי אדון ביבס חתום על הפתיחה המוקדמת של מוסדות החינוך והעסקים..יש לי הכול מתועד .. אני מצטט לא היה מי שיקח אחריות ואני לקחתי " ..תראה לאן זה הוביל אותנו..

  3. מירה

    זו טעות של ראש העיר שלנו שפתח ריאשון ולא דאג לניקיון בית הספר הוא אוהד את ביבי ולכן כך זה ניראה המורות ניקו את הכיתות .

  4. שלמה

    צבועים העיריה.החמאה נוזלת על ראש האשם.הכי קל להאשים משהו אחר.קצת יושרה.אתם עוד מנהיגים צעירים.הצנע לכת.!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר