אכיפת סגר הקורונה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הביקורת בעיריית מודיעין על הממשלה – "נכשלה בניהול המשבר"

מ"מ וסגן ראש העיר שלמה פסי מתייחס בשיחה עם "כל העיר מודיעין" לצעד הקיצוני של הממשלה להטיל סגר כללי, ולהשלכות הכלכליות הקשות על העסקים בעיר

פורסם בתאריך: 17.9.20 07:49

"לפי מצב התחלואה, אנחנו בעירייה, וגם ראש העיר חיים ביבס, סברנו שהיה צריך להימנע מהטלת סגר", כך אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", סגן ומ"מ ראש העיר שלמה פסי (חיים במודיעין מכבים רעות). "היה צריך להמשך ולעבוד לפי קפסולות מסודרות, כפי שהציע פרופ' רוני גמזו. לצערי הרב, ברמה הארצית לא עבדו לפי ההנחיות של פרויקטור הקורונה פרופ' גמזו, והתוצאה במסגרת ההתנהגות של ההנהגה הארצית, שאי אפשר להימנע מסגר – לא פעלו כפי ההוראות שלו וסירסו אותו בכל המישורים, וזו התוצאה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מה דעתך על ההתנגדות שעולה בציבור למהלך הסגר?
"נראה כרגע שאין ברירה וצריך לבצע את המהלך הזה ולהישמע להוראות", אומר פסי. "נתוני התחלואה עולים מיום ליום, גם במודיעין אנחנו עולים במספר הנדבקים, ויש עלייה מתמדת, כמה שנזהרים לא נראה שאין אופציה אחרת כי נחשפים לחולים, יש למנוע את התפשטות התחלואה לצד סיוע לעסקים ולעצמאיים שייפגעו".

פסי מתייחס בדבריו לאחריות הממשלה לדאוג לעסקים שייפגעו כלכלית במהלך הסגר הקרוב. "כשמבצעים מהלך כזה זו אחריות כבדה מאוד. יש קצת עסקים שיעבדו חלקית ויוכלו לתת שירות. ויש עסקים שיהיו סגורים כמו מספרות, מסעדות שיהיו פתוחות רק למשלוחים וכו'. לכן הממשלה צריכה לדעת לחלק כספים למי שמגיע ולהושיט סיוע לכל העסקים שהולכים להיסגר שלושה שבועות ולתת להם הטבות כמה שאפשר, ראש העיר ביבס מוליך מהלכים ברמה הארצית על מנת לסייע לכל בעלי העסקים ואני מקווה שיצליח".


סגן ראש העיר שלמה פסי (צילום: פרטי)

סגן ראש העיר שלמה פסי (צילום: פרטי)


פסי אינו חוסך בביקורת חריפה כלפי החלטות הממשלה שמתקבלות ללא שום התראה, ומתייחס גם להחלטת ביטול מוסדות החינוך. "ההחלטות מתקבלות מהרגע לאתמול, גם בנושאי החינוך זה עוד יום שהורים ישבו בבית. בשורה התחתונה הממשלה נכשלה בניהול המשבר. מקבלים החלטות מהירות, ויש אי ודאות אחת גדולה. איפה הטיפול בכל החודשים שעברו מפרוץ הגל הראשון?".

"בשורה התחתונה, במודיעין התברכנו בתושבים ברמת אחריות גדולה ויש ערבות הדדית", מסכם פסי. "אך זה לא מספיק כי יש עדיין נחשפים לחולים ויש עלייה בתחלואה. נקווה שנעבור גם את זה במהרה, ושתהיה שנה טובה ובריאות לכולנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. יוני

    אתה קשקשן, במודיעין אין אכיפה כלל, שוטרים במזגנים בחנויות וברחובות ללא מסכות, מורים בבתי הספר ללא מסיכה אז אל תלין , קודם קח אחריות על העיר שלך

  2. אש

    טול קורה מבין עינך. רק בא לא נשכח את החלטת השלטון המקומי ללמידה אחרי הסגר הראשון ללא קפסולות ואחרי זה ביטול המסכות בגלל ש
    דבר שעזר לקדם את התחלואה ב

  3. ששש

    מה פתאום הממשלה אשמה ! מי שאשם זה יו"ר הכנסת תושב מודיעין ! איזו כתבה מטומטמתבעיתטן מודיעין ניוז ! במקום להעסק בעיקר שזה מגפת הקורונה !!! הוא מאשים את כחול לבן בנושא ריבונות ! ואיך שנהפוך את זה ראש ממשלתינו הנאור לא מעוניין בריבונות . הכל הצגה גדולה להוריד את הזרקורים בנושא המשפטיים ! גועל נפש ! אין מנהיג ויש לקקנים !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר