בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)
בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)

פעילות עיריית מודיעין במהלך הסגר – במתכונת מצומצמת

בשל הסגר לא תתאפשר במהלך חגי תשרי קבלת קהל, ויצומצמו פעילויותיה של העירייה למתכונת חירום. אז מה כן יפעל? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 16.9.20 07:09

ביום שישי הקרוב, 18.9, ערב ראש השנה, יחל בשעה 14:00 סגר כללי למשך שלושה שבועות, וזאת בהחלטת ממשלה. עיריית מודיעין מודיעה כי בשל הסגר לא תתאפשר קבלת קהל בעירייה, לרבות אגפי העירייה השונים ובהם השירות הווטרינרי העירוני ורשת הספריות העירונית.

כמו כן, יצומצמו פעילויותיה של העירייה למתכונת חירום בהתאם לנדרש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מה כן יפעל? בעירייה מציינים כי שירותים חיוניים ימשיכו לפעול, כדוגמת – המוקד העירוני, שמירה על ניקיון העיר, שירותי ביטחון, שירותים חברתיים וכדומה.

בנוסף, השירות הפסיכולוגי החינוכי יעבוד גם בימי הסגר, כאשר הורים ותלמידים יוכלו ליצור קשר דרך המוקד העירוני בכל ימי השבוע, כולל בחגים ובשבתות.

מחלקת הקליטה גם היא תמשיך ללוות ולהוות כתף תומכת עבור העולים החדשים בעיר. לאחרונה, נפתחו ארבע כיתות אולפן ל-70 עולים חדשים, אשר ימשיכו לעבוד גם מרחוק דרך הזום כל יום ולתת להם את התמיכה הנדרשת.

אגף קהילה, גם הוא יפעיל את קו החירום למען האזרחים הוותיקים במספר 053-2204973. "יש לשמור מספר זה בטלפון הנייד", מציינים בעירייה, "על מנת לקבל עדכונים שוטפים מן האגף וכמובן ליצור קשר לסיוע ועזרה בימי הסגר. גם פרויקט 'קהילה בבידוד' אותו מפעיל האגף ימשיך בימי הסגר עבור תושבים שנמצאים בבידוד ואין באפשרותם לקבל סיוע, כדוגמת שינוע תרופות, מזון ועוד. ניתן ליצור קשר עם המוקד העירוני 106".

האגף לשירותים חברתיים יאפשר קבלת קהל במקרים חריגים ומקרי חירום בלבד, אך יעניק שירות טלפוני עבור התושבים במספר – 073-2326444 עד השעה 16:00 ולאחר מכן, דרך המוקד העירוני 106. בשבועות האחרונים פעל האגף במרץ בחלוקת מאות תלושי חג לקשישים ומשפחות נזקקות בעיר וכן חלוקת ארגזי מזון, כהיערכות לחג ולסגר.

בעירייה מזכירים כי שירותים רבים ניתן לבצע באופן דיגיטלי בקליק ובנוחות מן הבית, כדוגמת תשלומים מקוונים, פניות למוקד העירוני ושירותי הנדסה, גם הם מפורטים באתר העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר