רווה לב (צילום: מתוך קמפיין הגיוס לרווה לב)
רווה לב (צילום: מתוך קמפיין הגיוס לרווה לב)

להציל את רווה לב בן ה-8 וחצי ממודיעין: מבצע התרמה במרוץ נגד הזמן

רווה לב, בן ה-8 וחצי משכונת קייזר, נאבק בסרטן אלים - משפחתו פתחה בקמפיין גיוס המונים לטובת טיפולים מצילי חיים בארה"ב. המטרה - ארבעה מיליון שקלים. אביו, איתי לב ל"כל העיר מודיעין": "כל טיפול עולה עשרות אלפי דולרים וזה הסיכוי היחיד שלו. מדובר בסכומי עתק שאנחנו לא יכולים לעמוד בהם"

פורסם בתאריך: 11.8.20 09:36

להציל את רווה לב, בן ה-8 וחצי ממודיעין – בימים האחרונים יצא לדרך מבצע התרמה בהול לטיפול מציל חיים. לב, תושב שכונת קייזר, מתמודד כבר שנתיים עם סרטן אלים. לפני כשבועיים, קצת לפני הניתוח השמיני שעבר רווה, בישרו הרופאים להוריו כי מיצו את כל אפשרויות הטיפול הקיימות עבורו בישראל. כעת, במרוץ נגד הזמן הוריו של רווה יצאו בקמפיין לגיוס המונים כאשר המטרה היא לגייס כארבעה מיליון שקלים על מנת לממן טיפולים בארה"ב.

"רווה הוא בן הזקונים במשפחה, הוא נולד בריא לגמרי והכל היה איתו בסדר עד לפני שנתיים כשהוא התלונן על כאבים בברך", מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" איתי לב, אביו של רווה. "בהתחלה לא כל כך ייחסנו לזה חשיבות, וחשבנו שלא מדובר משהו גדול. באיזשהו שלב בעקבות התלונות לקחנו אותו לאורתופד ששלח אותו לבדיקת סי.טי. ולפני שנתיים ממש לפני יום כיפור התבשרנו שרווה סובל מסרטן עצם נדיר ושיש לו גידול שיושב לו על הברך, בשפה הרפואית הוא נקרא אוסטאוסרקומה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


לדברי לב, לאחר טיפולים אינטנסיביים שכללו כימותרפיה, ניתוח ובדיקה שהראתה כי רווה מתחיל להחלים, הוריו התבשרו כי הסרטן התפשט לריאות. "באוגוסט בשנה שעברה עשינו לרווה בדיקה נוספת שהראתה שרווה נקי מהמחלה, וחשבנו שהוא מתחיל להחלים והתקופה הקשה עברה. אך כמה חודשים לאחר מכן בחודש נובמבר, הבחינו בריאות גרורות במהלך בדיקה שגרתית. לאחר מכן, הכניסו אותו לניתוח ריאות שהוא מורכב ושוב טיפולים כימותרפיים, ולאחר בדיקה נוספת ראו שהגרורות נשלחו לריאה השנייה והכניסו אותו לניתוח נוסף וקשה שהקשה עליו נפשית".


משפחת לב (צילום: באדיבות המשפחה)

משפחת לב (צילום: באדיבות המשפחה)


לב מציין כי החליטו לצאת בקמפיין גיוס המונים בחודש יולי, לאחר שבאיכילוב אמרו להם כי אין שום דרך נוספת לטפל ברווה, זאת לאחר גילוי נוסף של גרורות בריאות. "בחודש יולי, לפני פחות מחודש, עשינו בדיקה נוספת והתגלו שוב גרורות בריאה השמאלית", מציין לב. "זה הגיע בצורה אגרסיבית, ובית החולים קרא לנו לשיחה ואמרו לנו שאין שום דרך לטפל ברווה ושהם מיצו את כל הטיפולים המרפאים רווה נכנס לניתוח מורכב נוסף. ותוך כדי הפכנו כל אבן ולבדוק כל אופציה והגענו לרופא שסוקר את כל נושא אוסטאוסרקומה בכל ארה"ב, ואמר לנו שיש לו איך לעזור ושנגיע אליו. בגל שהטיפולים האלה ניסיוניים ומתאימים אותם לרווה, כל טיפול עולה עשרות אלפי דולרים וזה הסיכוי היחיד שלו. מדובר בסכומי עתק שאנחנו לא יכולים לעמוד בהם, ולכן בשביל לממן את הטיפולים של רווה הצבנו לעצמינו יעד של ארבעה מיליון שקלים".


משפחת לב (צילום: באדיבות המשפחה)

משפחת לב (צילום: באדיבות המשפחה)


מי שעומדת לצד המשפחה ברגעים אלו הינה עמותת חסד מודיעין בעיר, לצד האחראים על הקמפיין וגיוס הכספים למען הטיפול ברווה. "עמותת חסד מודיעין תומכת בנו וישנם שלושה אנשים עדי מן, נעמה קציר, ואלון ברנפלד שאחראיים על הקמפיין ושנרתמו לעזור לנו, וכולם תומכים בנו ממש. ישנה הירתמות מדהימה של הציבור, והשגנו חצי מהסכום", מסכם לב. "עוד לא הגענו ליעד ואנחנו בחצי הדרך, פתחנו את הקמפיין השבוע, ואנחנו מקווים שנגיע לסכום המלא שהצבנו לעצמינו עד ה-1.9, וניתן לרווה מה שהוא צריך על מנת להחלים".

לתרומות לרווה לב – 'נשמור עליו שלם'


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר