הקמת מטבח חוץ - בית הספר דורות (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
הקמת מטבח חוץ - בית הספר דורות (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הפרויקט הקהילתי של עיריית מודיעין לשמירה על הסביבה חוזר – היוזמות הנבחרות יתוקצבו

העירייה קוראת לקבוצות בקהילה להציע יוזמות לקידום פעילויות לשמירה על הסביבה לשנת תשפ"א - ההצעות הזוכות יקבלו יחד 56,600 שקלים לטובת ביצוע הפרויקטים

פורסם בתאריך: 4.8.20 07:34

עיריית מודיעין חוזרת זו השנה השנייה עם הפרויקט הקהילתי לשמירה על הסביבה – "יוזמים למען הסביבה".

בימים אלה מתפרסם "קול קורא" לקבוצות בקהילה, לקידום פעילויות לשמירה על הסביבה לשנת תשפ"א. "זו השנה השנייה שהמחלקה לאיכות ותכנון סביבה באגף שפ"ע יוזמת, בשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה, את 'הקול הקורא'", מציינים בעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בשנה שעברה, בחודש מרץ, יש לציין, נבחרו שני מיזמים קהילתיים-סביבתיים שהציעו קבוצות תושבים. האחד, של קבוצת גמלאים שהקימה גינה קהילתית בסמוך למרכז הפעילות למען הגיל השלישי (מפג"ש) ברחוב עמק בית שאן. יש לציין שהפעילות של המיזם נקטעה עקב משבר הקורונה, ותשוב לסדרה עם סיומו. המיזם השני שנבחר בשנה שעברה, היה של קהילת בית הספר "דורות" שהקימו מטבח חוץ קהילתי, שמטרתו בשעות היום לשמש לצרכים לימודיים ובשעות אחה"צ וסופי השבוע, לפעילויות פנאי עבור התושבים.

התמיכה לשני המיזמים שייבחרו השנה, תינתן על ידי המשרד להגנת הסביבה בשיתוף העירייה, בסך 56,600 שקלים עבור שניהם יחד. תנאי הסף להגשת הצעות למיזמים, קובעים בין היתר, שמדובר בקבוצה שפועלת לפחות שנה אחת, שהיוזמה היא חדשה ולא נתמכה בעבר, וכן שהיא תביא לשינוי בהיבט קהילתי והעלאת מודעות סביבתית בקרב הציבור.

מחזיקת תיק איכות הסביבה הילה בן אליעזר: "אנחנו ממתינים בסקרנות לפרויקטים החדשים שיצמחו מתוך הקהילה שלנו, שמפתיעה אותנו בכל פעם מחדש ביצירתיות, דמיון וחיבור חזק לטבע ולעיר".

בעירייה מדגישים כי ההצעות למיזמים ייבחנו על ועדת היגוי של העירייה בשיתוף עם נציג מהמשרד להגנת הסביבה. את ההצעות יש להגיש למחלקת איכות ותכנון סביבה ברחוב דם המכבים 6 או לכתובת הדואר האלקטרוני – [email protected] עד 17.9.20. הפרטים המלאים של "הקול הקורא" נמצאים באתר העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר