ישפרו סנטר, חבר המועצה איתי אלמוג-בר (צילומים: אופיר אברהמוב, מוטי מילרוד)
ישפרו סנטר, איתי אלמוג-בר (צילומים: אופיר אברהמוב, מוטי מילרוד)

פעילות העסקים בסופי השבוע במודיעין: "הם מנסים לשרוד, תנו להם להרוויח"

חבר המועצה מסיעת מודיעין חופשית איתי אלמוג-בר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על החשיבות של פעילות העסקים בשבת בעיר בעידן הקורונה

פורסם בתאריך: 7.8.20 05:34

"המהלך נגד פתיחת מקומות בסופי שבוע, גם במודיעין, יצר משבר אמון בין האזרחים לממשלה. אין פשוט דוגמא אישית בין נבחרי הציבור לאזרחים", כך טוען ואומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", חבר המועצה מסיעת מודיעין חופשית איתי אלמוג-בר. ביום חמישי החליטה הממשלה להסיר את ההגבלות על פעילות העסקים בסופי השבוע.

"אני אישית לא הצלחתי להבין את ההנחיה שבסופי השבוע העסקים צריכים להיות סגורים", ממשיך ואומר אלמוג-בר. "מלבד היותי חבר מועצה אני בעל עסק בעצמי שגם נפגע כמו של רבים אחרים בתקופת הקורונה – במצב כזה מצפים מהמדינה שתסייע לעסקים ותגדיל ראש מעבר למענקים שלהערכתי כיסו חודש בלבד של עסק סגור, צריך לחשוב על פתרונות רלוונטיים – בכלליות משבר הקורונה לא מנוהל כפי שצריך".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


אלמוג-בר מתייחס בדבריו גם לטענה כי ההגבלות בסופי שבוע התקבלו בין השאר בשל לחץ של גורמים חרדיים בממשלה. "בעיניי אין שום קשר למהלך או גורם דתי כלשהו", מבהיר אלמוג-בר, "והרצון לפתוח בסופי השבוע הוא נטו בשל אי אמון מול הגורמים הממשלתיים. במודיעין יש את מרכז שילת, ישפרו סנטר ועוד הרבה מרכזיים מסחריים. אך, לא מדובר בהרבה בתי עסקים שפתוחים בסופי שבוע בעיר – ולדעתי אם יש מעט עסקים שפתוחים גם ככה, אז צריך לתת להם לפתוח מכיוון שהם לא מפוצצים באנשים, וזו גם דרך לתת לעסקים להרוויח קצת כסף במשבר הזה".

"אני בעד שאנשים יעבדו תוך כדי שמירה על ההנחיות", מסכם ואומר אלמוג-בר. "ואני מבין את הקושי של בעלי העסקים שהגיעו למצב קיצון, אנשים מנסים לשרוד, תנו הם להרוויח. ולדעתי, כמו שהעירייה קיבלה החלטה שמסעדות יכולות מבעד שטח המסעדה כסאות ושולחנות – צריך לאפשר לעסקים שרוצים לעבוד בסופי שבוע לעבוד. אין סיבה שעסקים בסוף השבוע לא יהיו פתוחים תוך שמירה על הנחיות הקורונה והעיריות והממשלה צריכות לאפשר להם לפתוח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתבה לר מאזנת. איפה התייחסות עירייה?? מי שרוצה לפתוח. פותח.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר