הילה בן-אליעזר (צילום: פרטי)
הילה בן-אליעזר (צילום: פרטי)

הילה בן אליעזר: "אנחנו מנסים לעזור בכל דרך, העסקים זה החמצן של העיר"

חברת ועדת הכספים בעיריית מודיעין הילה בן אליעזר מדברת עם "כל העיר מודיעין" על המשבר הכלכלי הקשה בעיר בעת מגפת הקורונה: "חשוב לנו לראות את היום שאחרי"

פורסם בתאריך: 1.8.20 19:39

חברת המועצה וחברת ועדת הכספים העירונית הילה בן אליעזר (חיים במודיעין) היא בכלל מחזיקת תיק איכות הסביבה – נושא שנדחק לשולי העשייה בעת משבר הקורונה. ובכל זאת, בן אליעזר, מצאה דרך לשלב את החשיבות של השמירה על הסביבה בתקופת שגרת הקורונה.

"לקראת שנת הלימודים הבאה אנחנו מבינים שחלק לא מבוטל מהשיעורים יעברו דרך הזום", מספרת בן אליעזר, "לכן, אנחנו בתחום איכות הסביבה, ביחד עם מינהל החינוך, עובדים במלוא המרץ בנושא חינוך סביבתי על תוכנית שתאפשר בבתי הספר והגנים לעסוק בתכניות שמצד אחד יגבירו את ההיכרות והחשיבות בשמירה על הסביבה, כאשר הפעילות תהיה בחוץ, על מנת להקל עליהם את הישיבה הממושכת מול המחשב, מכיוון שעכשיו במיוחד רוב הפעילויות יהיו מול מסך".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


לצד קידום איכות הסביבה, גם בימים אלה, בן אליעזר עוסקת במערך הסיוע העירוני לבעלי העסקים בעיר. זאת בין השאר במסגרת תפקידה כחברה בוועדת הכספים העירונית. כידוע, בשל משבר הקורונה העסקים במודיעין נפגעו רבות בפן הכלכלי."המצב מדאיג ברמה ארצית, ואנחנו בתקופה מאתגרת מאוד, וזה לא פוסח על מודיעין", אומרת בן איעזר בשיחה. "העירייה באה לקראת העסקים במספר צעדים בתקופת הסגר ולאחר מכן – יצאנו בקמפיין הסברה מקומית שמעודד קנייה מקומית, התירו למסעדות להוציא שולחנות וכסאות מעבר לשטחי המסעדה ועוד פעולות רבות. אנחנו מנסים לעזור בכל דרך, אנחנו מבינים שהעסקים זה החמצן של העיר, וחשוב לנו לראות את היום שאחרי".

"בנוסף, כמו בכל היבט אנחנו בודקים בכל רגע ורגע את ההשלכות בתקופה הזו ואיך אפשר להקל ולעזור גם לשכירים שאיבדו את עבודתם", מוסיפה ואומרת בן אליעזר. "אנחנו מנסים לעזור בכל דבר לתושבים, בין היתר אני גם חברה בהנהלת סחלבים, אז אנחנו באים לקראת התושבים בנושא צהרונים, חוגים ועוד. למשל, במידה והורים מעוניינים לבטל חוג לילד בשל המצב אפשר לבטל אותו לאו דווקא בנקודת יציאה קבועה כפי שהיה מקובל לפני משבר הקורונה, וזו דוגמא קטנה – אנחנו כל הזמן בודקים כיצד לסייע וניתן להתגמש ולבוא לקראת כולם. אנחנו פתוחים לרעיונות מחוץ לקופסה, זו תקופה מאתגרת לשכירים, לבעלי העסקים ולעצמאיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר