אולמי הבריאה במודיעין (צילום: דף הפייסבוק אולמי הבריאה)
אולמי הבריאה במודיעין (צילום: דף הפייסבוק אולמי הבריאה)

בעלי אולמות האירועים הבריאה והשדרה ה-15 במודיעין: "הביאו את בעלי האולמות למצב קיצון"

אהרון גבאי, בעלי אולמות 'הבריאה' ו'השדרה ה-15' בעיר, מתייחס לכוונה של התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים לקיים בשבוע הבא אירועים בניגוד להנחיות הממשלה, וטוען בשיחה עם "כל העיר מודיעין": "אלו סיסמאות שהביצוע אחריהם מאוד קשה; יצאו בהצהרות מתוך ייאוש וחוסר תקווה"

פורסם בתאריך: 29.7.20 07:14

לבעלי אולמות האירועים נמאס – השבוע הם הכריזו כי ב-5 באוגוסט, ערב ט"ו באב, הם פותחים את אולמות האירועים, גם אם זה יהיה בניגוד להוראות הממשלה. "הביאו את בעלי האולמות למצב קיצון", אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" , אהרון גבאי, בעלי אולמות הבריאה והשדרה ה-15 במודיעין, "בן אדם שאין לו מה לאכול ויש לו ילדים ייצא לגנוב".

כידוע, התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים שיגרה השבוע מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, שבו היא הודיעה כי בכוונת האולמות וגני האירועים לחזור לפעילות החל מיום רביעי הבא, ולקיים אירועים כפי שמאושרים כיום, לקיום שמחות בפארקים של רשות הטבע והגנים בשיתוף הרשויות המקומיות, ובהתאם להנחיות התו הסגול.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


גבאי, מנגד, טוען כי יהיה מדובר במהלך שלא קל לביצוע. "מי יבוא לאירוע כשאין אישורים ומתווה? כל עוד המדינה אוסרת על קיום אירועים, האורחים לא יבואו. אלו סיסמאות שהביצוע אחריהם מאוד קשה. אולם אירועים זה יותר מורכב ממסעדה, מהצד השני של האולם יש את בעל האירוע, עובדים. איך אפשר לחייב עובד שאסור לו לבוא לעבוד? זה כמו לנסוע ברכב שאין לו ביטוח וטסט".

"אני חושב שיצאו בהצהרות האלה מתוך ייאוש וחוסר תקווה", מוסיף ואומר גבאי. "פתחנו לשבועיים בחודש יוני וזה היה בדיחה, אנשים פחדו להגיע ואמרו נחכה נראה איך האירוע של השני ולפי זה נקבע. זה לא באמת עבודה, בדרך כלל היומן שלי באוגוסט מלא ואין תאריך אחד פנוי".

לדברי גבאי גם אם הממשלה תתיר לפתוח את אולמות האירועים תחת הגבלות התקהלות קהל, עדיין לא משתלם לאולמות האירועים לפתוח. "במידה ויפתחו אירוע בין 100 ל-150 איש עוד אפשר לפתוח ולעבוד באולמות. אבל אם יתירו רק לפתוח למשל ל-50 איש, זה בלתי אפשרי ולא משתלם לבעל האולם לפתוח. צריך להבין שחצי מזה זה מנהל אירועים, שומר בכניסה, מלצרים ועוד, זה לא נגמר".

"ענף האירועים נפגע בעלות של מיליונים", מסכם גבאי, "כבר בגל הראשון יש אולמות שלא שרדו, ואני אישית מכיר כמה קולגות שסגרו כבר במרץ, ועל הגל השני לא מדברים. הרבה לא פתחו את הדלת בחודש יוני כי לא נשאר להם חמצן. מצד שני, אני לא רואה איך בעלי אירוע באים לאולם לבצע את האירוע כשאסור לפתוח, זה מהלך פלילי. נקווה שימצאו פתרון בהקדם למשבר הזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר