אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)
אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)

מחזיק תיק התרבות שמעונוביץ: "אני מקווה שלקראת החגים נוכל לקיים אירועי רחוב כדי לתמוך בעסקים"

חבר המועצה אלעד שמעונוביץ מתייחס בשיחה עם "כל העיר מודיעין" למצב הקשה של העסקים בעיר ואומר: "אני אשמח לשמוע מבעלי עסקים ועצמאיים על רעיונות נוספים כיצד ניתן לסייע בתחום המקומי"

פורסם בתאריך: 28.7.20 07:30

"חוקית העירייה אינה יכולה לסייע ישירות לעסקים פרטיים באמצעות העברת כספים", כך מבהיר בשיחה "כל העיר מודיעין" חבר מועצת העיר מודיעין אלעד שמעונוביץ (הדור הבא), מחזיק תיק תרבות וספורט. "באנו לקראת העסקים והעצמאיים עם הגל הראשון והענקנו פטור בארנונה לשלושה חודשים, ועכשיו אנחנו מחכים להחלטת ממשלה בנוגע תשלמי הארנונה בגל השני, שהוא לא פחות מורכב, מכיוון שמצד אחד העסקים מנסים לפתוח ולקיים פעילות ומצד שני היקף עבודתם וקהל הלקוחות שלהם נפגע באופן משמעותי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"כולנו בסיטואציה הזו מנסים לעזור כמה שיותר לכולם, והיא מאוד מורכבת", מוסיף ואומר שמעונוביץ. "כידוע, העירייה אפשרה לעסקים להתרחב מחוץ לשטחם ולארח בשטח הציבורי את הלקוחות ללא תשלום נוסף, וללא הגבלת מקום. הרבה מאוד מסעדות יכולות לארח על חשבון חניות ושטח ציבורי, שטחים ומעברים ובכל מיני מקומות. ואנחנו מנסים כל הזמן לצאת מהקופסא ולייצר רעיונות על מנת להטיב עם העסקים".

שמעונוביץ מתייחס בדבריו גם לגל ביטול האירועים לציבור שנגררו מתקופת פורים עד הקיץ בעקבות משבר הקורונה, ולתקציב שהוסב מאירועי התרבות למען בעלי העסקים בעיר. "לפני שהתחיל הגל השני תכננו אירועי קיץ בהתאם לתו הסגול, ולקיים אותם ליד העסקים המקומיים והמרכזיים המסחריים ולעודד צריכה מקומית, אך כרגע בשל ההנחיות אנו לא יכולים לקיים אותם ל-20 איש בלבד זה לא משתלם כלכלית", מציין שמעונוביץ. "בנוסף, העירייה לא יכולה לנתב ולהזרים כסף לעסקים, אבל היא השקיעה אותם במיזמים למען כלל העסקים – כל מה שנעשה עד כה במודיעין היה למען העסקים, וההטבות למענם, זה בערך אותו סכום של האירועים שהיו צריכים להיות מושקעים באירועי האביב והקיץ בעלות של בערך חצי מיליון שקלים".

"זה לא שהעירייה נשארה בעודף של מיליונים כתוצאה מכך שלא היו שום אירועים מהחורף, זה ממש לא המצב", מדגיש שמעונוביץ. "מה שכן, אני אשמח לשמוע מבעלי עסקים ועצמאיים על רעיונות נוספים כיצד ניתן לסייע בתחום המקומי. מלבד מה שעשינו עד כה למשל: פלטפורמה אחידה שמרכזת את כל המשלוחים של העסקים בעיר, קמפיין הסברה מקומית ועוד. בשורה התחתונה, אני לא יכול לומר שיש רעיונות שנעשים בערים אחרות ואנחנו לא מקיימים אותם במודיעין".

לסיום שמעונוביץ, מציין כי בעקבות ביטול אירועי הקיץ, הוא מקווה שלקראת החגים המצב ישתפר, כך שיהיה אפשר בכל זאת לקיים אירועי תרבות לצד תמיכה בעסקים בעיר. "אירועי הקיץ במגירה, אך יש לנו עוד כמה רעיונות בקנה, אבל אני מקווה שלקראת החגים נוכל לקיים אירועי רחוב כדי לתמוך בעסקים, נקווה שעד אז המצב ישתנה. כולנו מצפים ומייחלים שהמשבר ייגמר במהרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר