שחר מי-און (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)
שחר מי-און (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

מחזיק תיק העסקים שחר מי-און: "לסגור שוב את המדינה זה יהיה שערוריה, מהלך פוליטי"

חבר המועצה מסיעת יש עתיד תוקף בשיחה עם "כל העיר מודיעין" את אופציית הסגר הנוסף שעלתה בממשלה - "בעלי העסקים סובלים כי ההנחיות לא ברורות, יש בלגן גדול; הממשלה יורה בלי לחשוב"

פורסם בתאריך: 26.7.20 07:56

"כאשר המצב לא קל ויש השלכות כלכליות רבות לא צריך לחכות להחלטות מלמעלה, צריך ברמה המקומית לקחת אחריות ולפעול למען התושבים", כך אומר בשיחה "כל העיר מודיעין" חבר מועצת מודיעין שחר מי-און (יש עתיד במודיעין), חבר ועדת הכספים בעירייה, ומחזיק תיק קידום עסקים קטנים וטיפוח יזמות. "ברמה העירונית יש לנו אחריות למען העסקים שלנו. ראשית, בגלל שהם בעיר מודיעין, שנית – כלכלה של עיר נבנית על העסקים שלה. שלישית, אם בעיר מעוניינים להיות מקור משיכה לעסקים צריך לא רק לדבר – אלא לעשות ולבצע צעדים למען העסקים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"המסעדנים ושאר בעלי העסקים סובלים כי ההנחיות לא ברורות, ויש בלגן גדול", מוסיף ואומר מי-און. "אני מסתכל על מודיעין כעיר, ולדעתי היא עיר חזקה עם עירייה חזקה שיכולה לשמור על מקורות ההכנסה ולדאוג לעסקים, ולכן זו תקופה לחשוב איך לצאת מהקופסא ולא לחכות לדבריה של הממשלה כי היא יורה בלי לחשוב".

מי-און מתייחס לסוגיית המע"ר החדש, שבעקבות משבר הקורונה עלול להיקלע לקשיים כלכליים, ולכן קורא לגורמים בעירייה להושיט יד למען הפעלתו. כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", המע"ר נפתח בתחילת שנת 2020 – המתחם כולל מגוון עסקים החל מבתי מסחר, מסעדות ובתי קפה. בנוסף, בשדרה היו אמורים להתקיים, אירועי תרבות והופעות בהשקעה עירונית כוללת של כמיליון שקלים – אלה הופסקו בשל משבר הקורונה.

"הגשתי הצעה שתעלה בקרוב במועצה לגבי המע"ר החדש", מספר מי-און. "זה מרכז עסקים שאמור להיות העורק הראשי והוא נמצא בבעיה גדולה, מכיוון שהמון בתי עסק במתחם לא התחילו לפעול כי הקורונה התפרצה. יש עסקים שמתעכבים בהגעתם, ויש עסקים שפשוט עומדים ולא התחילו לפעול כי הם לא יודעים מה יהיה. לכן, אני חושב שחברי מועצת העיר וראש העיר ביבס, בתקופה הזו צריכים לקבל את הצעתי לקבוע מחיר ארנונה אחיד לכל העסקים במודיעין לתקופה מסוימת, וכך לא פוגעים בהכנסות של העיר".

"הצעדים של הוצאת שולחנות וכסאות בחוץ, והקצאת חניות לטובת מסעדות – אלו יושמו וה טובים, אבל צריך עוד פעילות מעבר". מדגיש מי-און. "אך, גם כל אחד באיזשהו מקום צריך להמציא את עצמו מחדש ואיך לשרוד את התקופה הקרובה והרחוקה כי זה נראה שלא משהו שיעבור מהר. והעירייה חסכה עם כל ביטול האירועים כמה מיליונים, ולכן, אפשר לחשוב על פתרונות נוספים למען העסקים והעצמאיים".

לסיום, מי-און לא חוסך בביקורת חריפה על התנהלות הממשלה לאורך משבר הקורונה, והרצון לסגר נוסף בימים אלו בשל עליית התחלואה. "אני חושב שסגר זה דבר גרוע ומגוחך", מדגיש מי-און. "סגר זה פוליטיקה אין הנהגה אמיתית, ולסגור שוב את המדינה זה יהיה שערוריה, מהלך פוליטי. קודם כל לפני שסוגרים צריך להבין איפה אזורי ההדבקה ולטפל באזורי ההדבקה הגבוהים, בינתיים במסעדות, בחדרי הכושר ובחופי הים – הכי פחות נדבקו, כאשר רוב ההדבקות נעשו בבתים. הציבור צריך להמשיך לנהל את חייו בהתאם למצב, ובכפיפות להנחיות הבריאותיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. רונן

    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.
    כול תושבי מודיעין יודעים את זה… אבל מה הפתרון ???

  2. זלצר יעקב

    מר מי און .זה לא הזמן לפוליטיקה .אתה צריך להימנע בתקופה זאת להתחשבן פוליטית.גם אם קשה לך.אתה מבייש את כל העיר ,בהתייחסותך המטופשת שמסגירה את אישיותך הבעייתית.אוי למפלגה שאתה נציגה.זכור את דברי קהלת אוויל מחריש לחכם ייחשב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר