אוסליבן (צילום: ורד פיצ'רסקי)
אוסליבן (צילום: ורד פיצ'רסקי)

בעלי בר-מסעדה אוסליבן תוקף את הממשלה: "סגירת המסעדות, שבהן נתוני ההדבקה נמוכים – זה עוול"

אסף שעיבי, מבעלי בר-מסעדה האירי הוותיק בעיר "אוסליבן" בישפרו סנטר, מתאר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" את המצב בענף: "חובטים בנו שוב ושוב, אנחנו במצב של חוסר אונים"

פורסם בתאריך: 25.7.20 19:49

כשעננת הסגר הנוסף מרחפת באוויר, והחלטות הממשלה מול ועדת הקורונה חסרות ודאות ומבלבלות את הציבור, עד כדי שהן גורמות לכאוס אדיר במשק – הנפגעים העיקריים גם הפעם הם בעלי העסקים שנשארים חסרי אונים.

אסף שעיבי, מבעלי הבר-מסעדה אוסליבן בישפרו סנטר, מתייחס בשיחה עם "כל העיר מודיעין" למצב ולהחלטות הממשלה ומתאר את המצב בפאב האירי הכי ותיק במודיעין. "סגירת המסעדות, שבהן נתוני ההדבקה נמוכים – זה עוול למשק ולכולנו", אומר שעיבי. "זה 200 אלף עובדים ברחבי הארץ שמפסיקים לעבוד ושיוצאים לאבטלה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"אני יכול לומר שהמצב עבורי לא פשוט והתקופה הזאת מאוד מאתגרת", מתאר שעיבי, "לי בתור בעל עסק זה אומר הפסדים של הרבה מאוד כסף, מי יודע מה יהיה. מדובר בענף שחובטים בו שוב ושוב, וברור שבמכות הבאות הכל יהיה יותר קשה, אנחנו במצב של חוסר אונים, לא נותנים הנחיות עם העובדים פשוט אומרים תסגרו וזהו. ואם עסק נסגר, ככל הנראה העובדים שוב יוצאים לחל"ת ומשלמים על זה. בנוסף, יש מלא הוצאות קבועות שעדיין יורדות כרגיל, כאשר העבודה ירדה ב-80 אחוז בערך".

שעיבי בדבריו מתייחס גם למענק שהמדינה הבטיחה לתת לעצמאיים בשל המשבר, ומציין כי סכום המענק עדיין לא מכסה את ההפסדים. "הממשלה עדיין לא דאגה להעביר את הכספים שהבטיחה, ולכסות את כל הנזקים שנגרמו מהגל הראשון, וגם המענק שמגיע לי לא מכסה אחוז מההפסדים", אומר שעיבי. "צריך להבין שכל סחורה שנזרקת לפח זה אלפי שקלים, וגם ככה המבלים לא באים כבעבר, למרות שאנו עובדים לפי התו הסגול ויש ישיבה בחוץ – יש פחד באוויר".

"אם יהיה סגר נוסף ויהיה אפשר לעבוד רק בשיטת משלוחים וטייק אווי זה לא עוזר לי", מסכם ומדגיש שעיבי. "צריך להבין שאוסליבן זה בר-מסעדה ואנחנו מוכרים חוויה שאותה לא מוכרים בטייק אווי. אני מאמין שנשרוד את הגל השני, אבל השאלה אם יהיה סגר נוסף כמה זמן שוב נסגור את העסקים וזה לא פשוט, מכיוון שבכל החלטה כזאת מצטבר בור כלכלי שגדל וגדל. נקווה לתקופות טובות יותר וחזרה מהירה לשגרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר