יו"ר הנהגת ההורים אייל כהן, תחנה לבדיקת קורונה (צילומים: רד פיצ'רסקי, תיעוד מבצעי מד"א)
יו"ר הנהגת ההורים אייל כהן, תחנה לבדיקת קורונה (צילומים: רד פיצ'רסקי, תיעוד מבצעי מד"א)

יו"ר הנהגת ההורים אייל כהן ל"כל העיר מודיעין": "התחלואה בבתי הספר לא גבוהה; הממשלה בפאניקה"

הנהגת ההורים במודיעין מתנגדת לביטול מוסדות החינוך - היו"ר אייל כהן מדגיש בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "רוצים שהילדים יהיו בבתים על מנת למנוע תחלואה - זה לא יקרה; גל ההדבקה עלול להיות גדול יותר"

פורסם בתאריך: 23.7.20 07:42

הכאוס בהחלטות הממשלה נמשך: לקראת החלטת הממשלה היום בנושא המשך הפעילות של 'בית הספר של החופש הגדול' כחלק מההגבלות החדשות למניעת התפשטות התחלואה, מתייחס אייל כהן, יו"ר הנהגת ההורים במודיעין, לרצון הממשלה לסגור את מוסדות החינוך. "אנחנו בהנהגת ההורים מתנגדים לבטל את מוסדות החינוך, מכיוון שאחוז התחלואה בבתי ספר לא גבוה. יש סוג של פאניקה בממשלה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"נכון שיש פה ושם תחלואה ונדבקים, אבל אנחנו לא רואים גרעין גדול שחלה, וכמות הנדבקים במודיעין מראה את זה", מוסיף ואומר כהן. "כל בתי הספר בעיר נוקטים באמצעי זהירות והולכים לפני ההנחיות, ואין הצבעה על משהו גורף, וצריך לזכור שנשארו בסך הכל שבועיים עד החופש באוגוסט, ההורים שולחים את הילדים ורוצים שילכו לבתי הספר, וגם שר החינוך אמר שהתחלואה נמוכה מאוד. נכון שנסגרו מוקדים, אבל הם בודדים, לא צריך לסגור את כל בתי הספר, אלא לטפל נקודתית".

לדברי כהן, בתי הספר כיום משמשים כמקום הבטוח לילדים ומונעים את הפצת התחלואה שיכולה להתגבר ללא קיום מסגרות החינוך. "רוצים שהילדים יהיו בבתים על מנת למנוע תחלואה – זה לא יקרה", מציין כהן. "התלמידים יצאו החוצה, ייפגשו עם חברים, הם לא ישבו מול המסכים. אם יסגרו את מוסדות החינוך זה ישאיר עוד שבועיים את ההורים בבית, או שהם יצאו לטייל עם הילדים ואז גל ההדבקה עלול להיות גדול יותר, אני חושב שמוסדות החינוך משמשים למוקדי הגנה בקרב הילדים".

"אם היתה תחלואה גבוהה ונתונים שמוכיחים זאת אנו מבינים את סגירת הלימודים", מדגיש כהן. "אך, כרגע זה לא המצב, במודיעין לא היו רצף של חולים שנדבקו וזה לעצמו אומר הכל. בנוסף, צריך להתחשב בתקופה הארוכה שהילדים ישבו בבית, זה שובר אותם כי הם זקוקים לחברה בגיל הזה".

כהן מתייחס גם לקראת החזרה ללימודים ב-1 לספטמבר, ומספר כי במודיעין מתחילים להיערך לפתיחת שנת לימודים שונה. "כמובן שאנחנו לא יודעים מה יהיה, אבל אנו רוצים לפתוח את השנה. לכן, אנו עורכים מפגשי בזום עם הנהגת בתי הספר, מינהל החינוך, וגורמים בעירייה ובו ניגע בכל הנושאים שרלוונטיים לפתיחת זמן הלימודים, ולאחר ההיערכות המשותפת נתארגן לתחילת השנה בספטמבר. בשורה התחתונה, אני יודע שיש רצון להורים לפתוח את שנת הלימודים שתהיה שונה, מכיוון שהקורונה איתנו ואנחנו לא יודעים לכמה זמן, ולכן צריך ללמוד לחיות לצידה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. הורה מודאג ולא מיוצג

    נו באמת.
    העיר מלאה שרשראות הדבקה שהתפצלו לכמה וכמה ראשים בזכות מערכת החינוך, כולל בית הספר שלו. אבל אפשר להגיד מה שרוצים העיקר שהילדים יהיו בבית הספר.

  2. מיכל

    הנהגת ההורים של מודיעין המשימה הגדולה שלכם היא:
    בעיר מודיעין בשכונה שלי הולכים לסגור 3 גנים לקראת שנה הבאה מה שאומר שהגנים שישארו פתוחים יהיו מלאים ומפוצצים שלתקופת הקורונה זה ממש לא לעניין.
    וגם בבית ספר של ילדי הולכים לסגור כיתה בשכבה ד מה שאומר שמ 3 כיתות של 20ילד לערך מה שאידיאלי בתקופה זאת ל2 כיתות של 32 ילד .
    בבקשה טפלו בזה דחוף לקראת שנה הבאה

  3. יעקב זלצר

    אני בהחלט שהממשלה בפניקה,ולוקחת את המצב ברצינות.על הכבוד והערכה לממשלה והעומד בראשה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר