סגן ראש העיר שלמה פסי, מתחם היבדק וסע במודיעין (צילומים: פרטי, תיעוד מבצעי מד"א)
סגן ראש העיר שלמה פסי, מתחם היבדק וסע במודיעין (צילומים: פרטי, תיעוד מבצעי מד"א)

הקורונה במודיעין – סגן ראש העיר פסי: "עיקר ההתפרצויות – במסיבות הפיראטיות של התיכוניסטים"

בשיחה "כל העיר מודיעין" מדבר סגן ראש העיר שלמה פסי על תחלואת הקורונה במודיעין - שמתרכזת בבתי הכנסת ובבתי הספר, ומדגיש: "ראש העיר חיים ביבס מאוד נחוש שלא לסגור את מערכת החינוך, בטח שלא בגילים מתחת ל-9"

פורסם בתאריך: 24.7.20 09:03

"לאחרונה נרשמו לא מעט מקרי הדבקה במקומות סגורים בין אם זה בבתים הפרטיים או בבתי הכנסת", אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מ"מ וסגן ראש העיר שלמה פסי (חיים במודיעין מכבים רעות), כאשר הוא מתייחס לעלייה בנתוני התחלואה במקומות הסגורים בעיר.

"מכיוון שבתי כנסת, ובכלל מקומות צפופים וסגורים, פגיעים ומסוכנים יותר. הומלץ לקהל המתפללים להתפלל באוויר הפתוח", ממשיך ואומר פסי. "ולכן, כדאי להמשיך להתפלל במגרשי חניה גדולים או פארקים, ואני רואה את זה המון בעיר. בסך הכל, הציבור נמנע מהתקהלויות מיותרות, ומבין את המצב".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


פסי בדבריו מתייחס גם לכוונת הממשלה לסגור את מוסדות החינוך בשל קצב ההדבקה. "אני רואה את הנתונים ברמה הארצית וכמות הנדבקים מתחת לגיל 9 היא נמוכה מאוד", מציין פסי. "ראש העיר חיים ביבס מאוד נחוש שלא לסגור את מערכת החינוך בטח שלא בגילים מתחת ל-9, מכיוון שהחלטה כזו מגבילה את ההורים ומונעת מהם לצאת לעבוד – לקורונה יש היבטים כלכליים מלבד בריאותיים, והיא תלווה אותנו להמון זמן. אז כרגע אפשר לשים את האצבע במוקדים הנכונים איפה שבאמת יש תחלואה, ולפי הנתונים במוסדות החינוך לא נכון לשים את היד".

"אני בעד לטפל בבעיה, ולא לירות בכל הכיוונים, ומה שיצא – יצא", מסכם פסי. "נכון, היו התפרצויות במוסדות חינוך, אבל בעיקר במסיבות הפיראטיות של התיכוניסטים, וזה מתקשר למשמעת הנוער ולא לילדים הקטנים. בשורה התחתונה, המציאות בכל הארץ היא כפי שאנו רואים לא במצב הכי טוב, אבל העיר מודיעין במצב יותר טוב מהרבה מקומות אחרים, מכיוון שהציבור כאן ממושמע, הגיוני ומבין את המציאות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. צביקה ארבל

    פעם ראשונה בתולדות העיר שקורה משהו רע, ולא מאשימים את הדתיים, או שאבי אלבז עוד ימצא את הקשר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר