צוות העובדים בבנדיקט מודיעין (צילום: אלירן חלפון)
צוות העובדים בבנדיקט מודיעין (צילום: אלירן חלפון)

בעלי בנדיקט מודיעין: "פגיעה אנושה; האם להוציא שוב עובדים לחל"ת? האם לפטר?"

אלירן חלפון, זכיין מסעדת "בנדיקט" במודיעין, מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על ההתמודדות הקשה בימי הקורונה: "קיבלתי 3,800 שקל, מה זה מכסה? אני ארבעה חודשים בקושי פתחתי, לאחר שהשקעתי במסעדה מעל 3 מיליון שקלים"

פורסם בתאריך: 20.7.20 14:16

שוב ההגבלות החדשות פוגעות בזירת המסעדות – והמסעדנים זועמים בעקבות החלטות הממשלה על המגבלות החדשות שייכנסו לתוקפן החל ממחר, שלישי, ביניהן סגירת המסעדות, שיהיו רשאיות רק לבצע משלוחים ואיסוף עצמי. "זו פגיעה אנושה", מתאר בשיחה "כל העיר מודיעין" אלירן חלפון, זכיין מסעדת "בנדיקט" במע"ר החדש במודיעין, שנפתחה רק לפני כחצי שנה. "לאחר שסגרו אותנו פעם אחת ונפגענו קשות, ורק לאחרונה התחלנו לנסות להשתקם לאחר הסגר הראשון שהרג אותנו, המסעדות נאלצות לסגור שוב – זה שמאפשרים משלוחים וטייק אווי, זה לא עוזר המסעדה לא פועלת אפילו 20 אחוז במצב כזה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מסעדת בנדיקט סגורה (צילום: אלירן חלפון)

מסעדת בנדיקט סגורה (צילום: אלירן חלפון)


"בממשלה לא באמת מבינים את המשמעויות", מוסיף ואומר חלפון. "מדובר בסחורות, הכשרת עובדים, ועוד הוצאות רבות. כל סגירה זה פגיעה של מאות אלפי שקלים. בחודש וחצי האחרון קלטנו עובדים חדשים, הכשרנו אותם על חשבוננו, ושוב הם הולכים לבית. כל הכשרה עולה כסף, ואנו משלמים מחדש. הרי הם לא עובדים בהתנדבות ומי יודע אם הם ירצו לחזור, ואז צריך לחפש שוב עובדים ולשקם שוב את המסעדה. גם ככה העבודה חזרה בסביבות 60 אחוז ולא כמו שהיה, כל יום מפמפמים לאנשים במספר החולים, ואנשים מצביעים ברגליים ולא מגיעים".

חלפון בדבריו מתייחס גם למענק העצמאיים שקיבל מהמדינה, ותוקף את הממשלה על מתן הגזירות ללא כל הסבר. "קיבלתי 3,800 שקל, וזה לא עוזר לי. מה זה מכסה? אני ארבעה חודשים בקושי פתחתי, לאחר שהשקעתי במסעדה מעל 3 מיליון שקלים. וברגע שפתחו את המסעדות חזרו לחייב ארנונה ואני משלם הכל, ההוצאות יורדות כרגיל. בנוסף, אנחנו גם לא יודעים איך להתנהל, האם להוציא שוב עובדים לחל"ת? האם לפטר? אף אחד לא נותן הוראות ברורות מה לעשות עם העובדים, רק נותנים גזירה ואומרים לסגור את המסעדות".

"בענף הזה מתוך 100 אחוז, אולי 15 אחוז ישרדו", מסכם ואומר חלפון. "מכיוון שזה בלתי אפשרי להתמודד עם זה שהממשלה לא עוזרת, ועכשיו שוב מגבלות ואסור לפתוח, והמענקים האלה זה בדיחה. המצב לא פשוט, ונקווה לימים טובים יותר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משה מודיעין

    אכלתי בבנדיקט . הטבחים היו בלי מסיכות, חלק מהמלצרים הסתובבו עם מסיכות סנטר כפי שרואים בתמונה. החלטתי שלשם אני לא חוזר יותר. גם כשהערתי לאחראי נתן לי מבט מבין ותו לא. אז אם יסגרו אתכם זה בצדק ותחשבו להבא לאכוף את הכללים כמו שצריך

  2. ערן

    תהפכו להיות כשרים ותראו איך הכל יסתדר תהיה לכם ברכה במקום מלא לקוחות ומלא פרנסה זה בדוק

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר