בית הכנסת החשמונאי העתיק (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
בית הכנסת החשמונאי העתיק (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מהפכת החתונות בעידן הקורונה: עיריית מודיעין תסייע לזוגות לקיים את האירוע

היוזמה שתשמח חתן וכלה במודיעין בעידן הקורונה - פרויקט עירוני חדש יסייע לזוגות לקיים את האירוע בהתאם להגבלות, באחד מהאתרים המוצעים בעיר תחת כיפת השמיים

פורסם בתאריך: 22.7.20 07:14

מהפכת החתונות בעידן הקורונה במודיעין יוצאת לדרך. עיריית מודיעין יוצאת ביוזמה חדשה ומציעה לזוגות שמתגוררים בעיר, שחתונתם התבטלה בשל הקורנה, לקיים את האירוע באחד מהאתרים ברחבי העיר.

"בצל משבר הקורונה, שנחת כרעם ביום בהיר, נפגעו, בין היתר, גם הזוגות הצעירים שחלקם נאלצים לבטל את חתונתם באולם אירועים", מציינים בעיריית מודיעין, "בשל ההנחיות האוסרות על התקהלויות. על מנת שצעירי העיר יוכלו לקיים את חופת הקידושין מבלי להיכנס להוצאות כלכליות כבדות, יזמה העירייה באמצעות אגף חברה, נוער וצעירים את 'חתונה מודיעינית'. המיזם מציע לזוגות הצעירים תושבי העיר, חתונה תחת כיפת השמיים, בארבעה אתרים שונים בעיר לבחירתם, ללא עלות. כאשר בעירייה מדגישים שהאירועים יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות נכון ליום האירוע".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בין האתרים המוצעים לחתונה במודיעין – הגג של מרכז הצעירים 'יודה' ובו מרפסת 200 מ"ר מוצלת, שולחנות וכיסאות ופינות ישיבה, מטבחון עם ציוד נלווה, שירותים, חשמל ומערכת הגברה.

מוקדים נוספים – אתרי הטבע, כמו למשל אמפי פארק ענבה, בית הכנסת החשמונאי העתיק ואמפי גבעת התיתורה. "כל אחד עם נוף מקסים ורחבה גדולה ומרשימה", מתארים בעירייה.

ראש העיר חיים ביבס מוסר כי "אין זכות גדולה יותר מהזכות לשמח חתן וכלה ולכן מבחינתי, סיוע לזוגות צעירים שנמצאים בתחילת דרכם זה רק המעט שאנו יכולים לסייע להם בחגיגת היום השמח ביותר בחייהם. ארבעת המקומות שנבחרו מהווים דוגמה להווי העיר, עיר צעירה עם נוף יפה ועם אחיזה למורשת העם היהודי. אנחנו נאפשר לקיים את האירועים בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכמו שכבר אמרתי: הטבעות על בני הזוג, הנוף עלינו".

ניתן לקיים עד שני אירועים בשבוע, בימים ראשון עד חמישי בשעות הערב, ובימי שישי בשעות הבוקר. יש להירשם מראש במייל [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין, מצליחים להפתיע ברעיונות כל פעם מחדש. כל כך מרגש! כל הכבוד לכם!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר