מסיבת טבע ביער בן שמן (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

בניגוד להגבלות הקורונה – שוב מסיבת טבע המונית; מארגן האירוע: "זו מסיבת יום ההולדת שלי"

צפו בתיעוד - מאות השתתפו במסיבת הטבע ההמונית שהתקיימה בחורשה סמוכה למודיעין, בניגוד להגבלות הקורונה. מארגן המסיבה טען בפני השוטרים כי מדובר במסיבת יום ההולדת שלו

פורסם בתאריך: 19.7.20 15:34

מאות צעירים וצעירות השתתפו אתמול, שבת, במסיבת טבע המונית שהתקיימה בחורשה הסמוכה למודיעין – רוב המשתתפים היו ללא מסכה ולא שמרו על מרחק חברתי, כך טוענים במשטרת מודיעין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


צפו ברגעים מהאירוע שתועדו במצלמת הגוף של השוטר:



משטרת מודיעין חשפה אתמול, שבת, את מסיבת הטבע ההמונית – המארגן טען בפני השוטרים כי מדובר במסיבת יום הולדת שלו. "השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בעשרות כלי רכב ובאוהלים שהוקמו בתוך החורשה כאשר חלק מהמשתתפים במסיבה ללא מסכות וללא שמירה על ריחוק חברתי, בניגוד להנחיות משרד הבריאות", מספרים במשטרה. "השוטרים איתרו את מארגן האירוע, בן ,20 תושב הצפון, שטען בפני השוטרים כי מדובר במסיבת יום ההולדת שלו, בבדיקה שערכו השוטרים במסוף המשטרה נמצא כי תאריך הלידה שלו אינו מתאים לגרסתו כי מדובר במסיבת יום הולדת".

במשטרה מוסיפים ומוסרים כי "המסיבה פוזרה והשוטרים שפכו אלכוהול ורשמו קנסות בגין אי עטיית מסיכה, מארגן המסיבה עוכב לחקירה בתחנת המשטרה במודיעין".

ביום שישי שעבר החליטה הממשלה על הגבלות חדשות, ביניהן, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", הגבלת התקהלויות  של עד 10 אנשים במרחב סגור, ועד 20 אנשים במרחב פתוח.

כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", גם לפני שבועיים פשטה המשטרה על מסיבת יער, שהתקיימה בלי מסכות ובלי שמירה על הריחוק החברתי ביער בן שמן. השוטרים הפסיקו את המסיבה ורשמו עשרות דוחות למשתתפים בגין אי עטיית מסיכה במרחב הציבורי ופיזרו מהמקום את המשתתפים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר