שכונת אבני חן בעת סגר הקורונה הראשון, המשנה לראש העיר עמיעד טאוב (צילומים: חפצי קופלה, עט תקשורת)
שכונת אבני חן בעת סגר הקורונה הראשון, המשנה לראש העיר עמיעד טאוב (צילומים: חפצי קופלה, עט תקשורת)

המשנה לראש העיר טאוב: "לא ממודיעין ייצא גל ההדבקות הבא"

מחזיק תיק השירותים החברתיים המשנה לראש העיר עמיעד טאוב מדגיש בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "מודיעין לא מובילה באחוזי ההדבקה ולא נחשבת אזור אדום, אין צורך בסגר בעיר"

פורסם בתאריך: 18.7.20 17:18

"לטעמי אין שום צורך בסגר על העיר, האוכלוסייה כאן מקפידה על הכללים וממושמעת, וסביר להניח שלא ממודיעין ייצא גל ההדבקות הבא", כך טוען ואומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", המשנה לראש העיר עמיעד טאוב, מחזיק תיק השירותים החברתיים בעירייה, כשהוא מתייחס להגבלות החדשות שעליהן הכריזה הממשלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם  ב"כל העיר מודיעין" לפי נתוני משרד הבריאות נרשם זינוק בתחלואת הקורונה בעיר. "מטריד אותי שבארץ נתונים תחלואה עולים", מוסיף ואומר טאוב. "הרבה אוכלוסיות בסיכון סגורות בבית מספר חודשים ושלא נדבר על הרס הכלכלה והמשפחות, הסגר הקודם הזיק להרבה אנשים ולכלכלה. אבל גם אני חושב שהמספרים של מודיעין לא חורגים יחסית למספר החולים בארץ ולהפך, ואם נסתכל על הנתונים העיר – מודיעין לא מובילה באחוזי ההדבקה ולא נחשבת אזור אדום, אין צורך בסגר בעיר".

לדברי טאוב, תושבי העיר מקפידים על ההנחיות, לצד אכיפה קפדנית של העירייה שלא משאירה מקום להתרופפות עמידה בהנחיות. "אני חושב שבמודיעין ישנה הקפדה על ההנחיות ויש משמעת של התושבים – למשל, אני רואה את ההתנהלות של בתי הכנסת והיא מדהימה, זאת בנוסף לאכיפה הרצינית של העירייה במקומות ציבוריים, ולצורך העניין, אפילו בהפגנות העובדים הסוציאליים הייתה הקפדה ושמירה על הכללים".

טאוב, מתייחס להתנהלות הממשלה בגל הקורונה השני, ואינו חוסך בביקורת לגבי ניהול המשבר על ידי גורמי הממשלה וטוען כי "בפן הבריאותי למדינה היו שלושה או ארבעה חודשים להיערך לגל השני. התחלנו את המשבר באטרף ועקבנו אחרי כל צעד וסיימנו את המשבר הראשון יפה", מציין טאוב. "אך, זה נראה עכשיו שלא התעסקו בהתפרצות לגל השני, ושבכלל לא הכינו את המדינה לכך בזמן שהיו ארבעה חודשים מרגע ההתפרצות הראשונה להעריך את מצבנו, אנחנו מטפלים על האסון שקורה בהווה ולא מסתכלים על מניעתו בעתיד".

"אי הוודאות למשך זמן המשבר, וזה גורם לפגיעה אנושה בכולם, ולא רק במודיעין", מסכם טאוב. "ויש לכך הרבה השלכות אישיות וכלכליות, למשל, המון משפחות שחזרו להורים בשל המשבר. המצב לא פשוט, ונקווה שזה יסתיים כמה שיותר מהר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. דני

    מר טואב , באיזה עיר אתה חי? מדוע רק במודיעין מתקני המשחקים פתוחים לכול דיכפין? האם הם מותרים או אסורים? האם הם בטוחים או לא? מדוע אין פיקוח בפארקים בשעות שמיועדות לאזרח הוותיק , ווכשפונים מקבלים תשובה כשאתה רואה תדווח, הפכנו לפקחים?וועוד ועוד ועוד
    גם אתה למדת לקשקש בעיתון כמו כול פוליטיקאי קטן…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מישהו שעושה רבה לטובת העיר והתושבים והכל בנחת ובנעימות, בלי ליצור מחלוקות וכותרות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר