עמיחי זליג, בדיקות קורונה (צילומים: חורחה נובומינסקי, תיעוד מבצעי מד"א)
עמיחי זליג, בדיקות קורונה (צילומים: חורחה נובומינסקי, תיעוד מבצעי מד"א)

חבר המועצה זליג ל"כל העיר מודיעין": "ההדבקות בגל השני במודיעין הגיעו בגלל הצעירים"

עמיחי זליג, מחזיק תיק קהילות, שהקים את סיירת נאמני קורונה בעיר, אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין": "יש פה המון בתי ספר, חבר'ה צעירים שהתקהלו וביצעו מסיבת כיתתיות וזו התוצאה"

פורסם בתאריך: 14.7.20 07:41

"המצב במודיעין לא מזהיר, אבל העלייה בתחלואת הקורונה היא לא בגלל תושבי מודיעין", כך טוען בשיחה עם "כל העיר מודיעין", חבר המועצה עמיחי זליג (שחר עושים חינוך)  מחזיק תיק הקהילות בעירייה, את סיירת נאמני הקורונה. "זה בגלל הפתיחה המהירה של המשק שגרמה לעלייה בתחלואה, העיר מודיעין חברתית-קהילתית ויש כאן ציבור צעיר, וידוע שההדבקות בגל השני במודיעין הגיעו בגלל הצעירים – יש פה המון בתי ספר, חבר'ה צעירים שהתקהלו וביצעו מסיבת כיתתיות, הלכו לאירועים ופחות שמרו על ההנחיות – וזו התוצאה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" בימים האחרונים, בהמשך ישיר לגל השני ברחבי הארץ, גם במודיעין נרשם זינוק בתחלואה. לפי נתוני משרד הבריאות המעודכנים לאתמול, שני, ישנם בעיר 176 תושבים ותושבות שנמצאו חיוביים לקורונה ו-1,794 תושבים ותושבות ששוהים בבידוד.

"נקיטת הצעדים וביטול האירועים וההתקהלויות שלא צורך, יביאו להשפעה חיובית בשבועות הקרובים", אומר זליג באופטימיות, "וזאת לצד, שמירה על הכללים והליכה עם מסכה, כל זה יביא לתוצאות טובות".

לדברי זליג, מלבד הבדיקות והפיקוח שמתקיימים בעיר, לצד מניעת התקהלויות וביטול אירועים. במודיעין לא נשארו אדישים לעלייה בתחלואה, ולפני כשלושה שבועות הוקמה על ידי זליג סיירת נאמני קורונה, שעוסקת בהסברה מקומית לתושבי העיר במקומות ציבוריים. "כרגע אין ברירה וצריך לחיות לצד הקורונה", מציין זליג. "לכן, הקמתי סיירת נאמני קורונה, על מנת שהציבור יקפיד וישים לב לאכיפת ההנחיות, כאשר נאמני הקורונה מסתובבים בעסקים בעיר ומסבירים לתושבים ולבעלי העסקים על ההנחיות והמשמעת, מכיוון שבסופו של דבר לבעל עסק לא נעים להעיר ללקוחות, וכרגע אנחנו רואים ממש שיפור ניכר".

"בשורה התחתונה המשמעת במודיעין מעל הממוצע", מסכם זליג. "אני מסתובב באזורים אחרים בארץ וזה באמת עולם אחר. במודיעין אכפת לתושבים אחד מהשני, ומודעים כאן לעניין ששמירה על ההנחיות, אכיפה והסברה נכונה זה המתכון להתמודדות מול העלייה בתחלואה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר