אלמוג מאיר (צילום: עצמי)
אלמוג מאיר (צילום: עצמי)

מובטלי הקורונה במודיעין – הצעיר שפוטר מסוכנות הרכב: "כל דמי האבטלה הלכו על תשלום השכירות"

אלמוג מאיר, 29, שמתגורר בדירה שכורה בשכונת אבני חן במודיעין, פוטר בחודש שעבר מעבודתו - כעת אופציית החזרה לבית ההורים נשקלת: "יש לי כאן משפחה, אבל יהיה לי קשה לחזור לגור אצל ההורים לאחר שנים של עצמאות"

פורסם בתאריך: 19.7.20 07:13

באמצע חודש מרץ, כמו רבים ורבות במשק, גם אלמוג מאיר, בן ה-29 משכונת אבני חן במודיעין, יצא לחל"ת. עד אז הוא עבד כסוכן מכירות בסוכנות רכב – בתחילת חודש יוני הוא פוטר והצטרף למעגל האבטלה הענק בישראל. "כרגע אני מחפש עבודה בתחום המכירות הפרונטאליות, אבל זה מאוד קשה מכיוון שבמודיעין אין הרבה עבודות בתחום שלי", מספר מאיר ל"כל העיר מודיעין", "יש הצעות עבודה לסדרנות בסופרים או מכירות בחנויות בגדים, אך זה לא קשור לתחום שממנו באתי. המצב התעסוקתי במודיעין קשה מאוד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" בשל משבר הקורונה אלפי מתושבי העיר עצמאיים ושכירים נשארו ללא עבודה, זאת לאחר שפוטרו מעבודתם או סגרו את עסקיהם. לפי נתוני הביטוח הלאומי ומשרד הרווחה ישנם כיום 8,373 דורשי עבודה במודיעין, לעומת זאת, לפני משבר הקורונה, בחודשים ינואר-פברואר 2020, מספר דורשי העבודה עמד על 1,317. מדובר בזינוק של כ-550 אחוזים במספר המובטלים בעיר.

הרווקים והרווקות, שנותרו ללא עבודה בתקופה האחרונה, חוששים כי בהיעדר תמיכה כלכלית הם ייאלצו לחזור לבית הוריהם, ויש אף כאלו שכבר עשו את הצעד.

"אני מאוד דואג מהעתיד ומהמצב הכלכלי שלי מכיוון שאני שוכר דירה לבדי", מציין מאיר, "ויש לי הוצאות כלכליות – בין אם זה לשלם שכר דירה, חשבונות, אוכל ועוד. נכון, קיבלתי דמי אבטלה, אבל מדובר בקצבה קטנה, כל דמי האבטלה הלכו על תשלום השכירות, ואני מקווה למצוא עבודה בהקדם על מנת לשפר את מצבי. יש לי כאן משפחה, אבל יהיה לי קשה לחזור לגור אצל ההורים לאחר שנים של עצמאות, במיוחד בגיל 29, כולי תקווה שהמצב ישתפר ובהקדם אצל כולם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. דני

    ידידי היקר והחביב, בימים אלה לא דוחים שום עבודה , אז בבקשה קח מה שיש עד שיבואו ימים טובים ותחזור לעבודה המתאימה לך, לא מקבל את ההתבכיינות כשיש לך הצעה לפרנסה, כדי להתפרנס לא בחלתי בעבודות מלוכלכות שלא היו באופי או בידע למה שלמדתי , צו השעה מכתיב …

  2. צחי

    צריך לעשות הסבת מקצוע.
    בארץ יש מחסור גדול מאוד בעובדים רבים, העובדה שיש כ300 אלף עובדים זרים ועוד 200 אלף ערבים מהשטחים שמגיעים לעבוד בארץ.

    תחום שבו יד תנאים סוציאליים טובים ושכר לא רע הוא טיפול בקשישים, אגב גם במודיעין מחפשים שם עובדים בנרות- מוזמן לנסות.
    בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר