פארק ענבה - תמונה כללית של מודיעין (צילום: יאיר חרמון)
(צילום: יאיר חרמון)

החשש מהתפשטות הקורונה: פארק ענבה ייסגר באופן חלקי

בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה - העירייה מגבירה את האכיפה בפארק ענבה: מתקני המשחק נסגרו והמתחם יהיה פתוח בשעות מסוימות רק עבור פעילויות ספורט

פורסם בתאריך: 8.7.20 08:21

עיריית מודיעין מגבירה את האכיפה בפארק ענבה ועורכת שינויים בשעות הפעילות של המתחם. על רקע החשש מהתפשטות הקורונה – העירייה הודיעה על סגירת מתקני המשחק בפארק ענבה עד להודעה חדשה. "בהתאם לכך, הפארק יהיה פתוח רק עבור פעילויות ספורט וטיול, שגם הן יוגבלו בשעות פעילות בבוקר ובערב: בימים ראשון עד שישי מהשעה 5:00 ועד לשעה 9:00, ומהשעה 17:00 ועד לשעה 23:00", כך מוסרים בעירייה. "ביום שבת מהשעה 5:00 ועד לשעה 10:00 ומהשעה 17:00 ועד ל-23:00. צוותי השיטור העירוני והפיקוח יהיו אמונים על אכיפת הכניסה לפארק, כמו גם על שמירת הסדר והניקיון בו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


ההחלטה על סגירת מתקני המשחק והגבלת הכניסה לפארק "הינה כתוצאה מריבוי הפרות של ההנחיות שנעשו בפארק במהלך התקופה האחרונה וכן בעקבות ההגבלות החדשות למניעת התקהלות", מדגישים בעירייה. "במהלך השבוע האחרון חולקו בקרב באי הפארק עשרות דוחות על אי עטיית מסיכה במרחב הציבורי בכלל העיר ובפארק ענבה, בפרט. בסך הכל מיום שישי 26.6 ועד ליום שבת, 4.7 חולקו יותר מ-200 דוחות".


פארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


בעירייה מוסרים כי "האכיפה עולה הילוך בצל העלייה המדאיגה בכמות התושבים הנמצאים חיוביים לנגיף הקורונה. כאשר במילוי ההנחיות על פי משרד הבריאות, ניתן לצמצם באופן משמעותי את התפשטות הנגיף, בעיקר על ידי עטיית מסכה במקומות ציבוריים ושמירת מרחק של שני מטרים אחד מן השני. במקביל לאכיפת עבירות הקורונה, תעבור אכיפת הפיקוח העירוני בנושא 'התו הסגול' בעסקים, מהסברה ורענון הנחיות שעד כה היו עיקר האכיפה, לקנסות לבעלי עסקים. זאת בשל ההחמרה באי שמירה על הנחיות התו הסגול בחנויות ובעסקים השונים על פי תלונות תושבים וסיורים שנעשים בשטח. כזכור, ההנחיות כוללות, בין היתר, חובת עטיית מסכה בחנות, שמירה על מספר אנשים מקסימלי בזמן נתון בהתאם לגודל החנות ועוד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר