החלפת עמודי התאורה בעמק האלה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החשש מהתפשטות הקורונה: מיזם 'הפארקים הבטוחים' לגיל השלישי יימשך גם בקיץ

אגף קהילה בעיריית מודיעין מודיע כי הוא ימשיך להפעיל את 'הפארקים הבטוחים' לבני 60 ומעלה, גם בחודשי הקיץ, יולי ואוגוסט, על מנת שיוכלו לטייל ולהסתובב בהם בביטחון וללא חשש מהדבקה

פורסם בתאריך: 11.7.20 19:19

מיזם 'הפארקים הבטוחים' לגיל השלישי במודיעין ימשיכו לפעול גם בחודשים יולי ואוגוסט. "אגף קהילה בעירייה ימשיך להפעיל את הפארקים הבטוחים גם בחודשי הקיץ", נמסר מעיריית מודיעין. "כזכור, בשיאו של משבר הקורונה הוחלט להגדיר בימים ובשעות מסוימות מספר פארקים ברחבי העיר, כפארקים המיועדים לאזרחים הוותיקים. כיום, עם העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה בעיר, גובר הצורך והביקוש להמשיך עם הפרויקט, במיוחד עתה כשבני הנוער והילדים יצאו לחופש הגדול. בעירייה מדגישים כי הפארקים מלווים בסיורים ופיקוח של האגף לביטחון ושירותי חירום, על מנת להבטיח ככל הניתן, שהם ישמשו את האזרחים הוותיקים בלבד מגיל 60 ומעלה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בימי ראשון ורביעי משעה 8:00 עד 10:00 בבוקר, ניתן להגיע לכל אחד מהפארקים הבטוחים הפזורים ברחבי העיר: פארק עמק בית שאן (ליד מועדון מפג"ש), פארק עמק זבולון מול בית הספר קשת, פארק עמק החולה אחרי מרכז הקאנטרי סנטר לכיוון מכבים ופארק עמק איילון, בחלק הקרוב למע"ר בסמוך לגשר הולכי רגל. איילון -פארק הנחל הרטוב, רחוב בדולח 15, מכבים: פארק יקותיאלי בדרך הראשונים/דרך המייסדים, פארק החבלים בין רחוב אלי כהן לרחוב שרה אמנו, מבוא רעות בין בית הספר עמית לכיכר לב רעות, "פארק הכבשים" בשדרות החשמונאים, סמוך לדיור המוגן 'עזריאלי', מגדל הלבנון – פארק הצפרדע.

יש לציין כי פארקים אלו נבחרו לאחר סיור שנערך בין גורמי העירייה, ומיקומם נקבעו באזורים בהם יש מספר רב של תושבים בני הגיל השלישי ובפארקים מוצלים ושיש בהם מקומות ישיבה רבים ונוחים. "יש לשמור על ההנחיות של משרד הבריאות גם בתוך הפארקים", מדגישים בעירייה, "שמירת מרחק של 2 מטרים אחד מן השני, הקפדה על היגיינה גבוהה במיוחד לאחר הביקור בפארק ועטיית מסכה".

חבר המועצה עמיחי זליג, מחזיק תיק קהילות: "בייחוד בימי הקיץ והחופש הגדול, אנו משאירים מקום בלב ומקום בפארקים הבטוחים לאוכלוסייה שבסיכון והאזרחים הוותיקים, על מנת שיוכלו לטייל ולהסתובב בהם בביטחון וללא חשש. חופשה נעימה וקיץ בריא לכל קהילות מודיעין מכבים רעות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר