חברי מועצת מודיעין חופשית על רקע בניין העירייה (צילום: פרטי)
חברי מועצת מודיעין חופשית על רקע בניין העירייה (צילום: פרטי)

בעקבות תל אביב: גם עיריית מודיעין תקדם רישום לזוגות להט"בים

בישיבת מועצת עיריית מודיעין שהתקיימה אתמול, רביעי, התקבלו הצעות הקואליציה והאופוזיציה לקיים רישום לזוגות להט"בים בעירייה. חבר המועצה איתי אלמוג-בר מסיעת 'מודיעין חופשית': "זהו יום היסטורי לתושבי ותושבות מודיעין-מכבים-רעות"

פורסם בתאריך: 2.7.20 13:24

בהיעדר הכרה רשמית של המדינה – הרשויות המקומיות מרימות את הכפפה. אחרי תל אביב, כעת גם עיריית מודיעין תקדם רישום לזוגות להט"בים בעיר.

אתמול, רביעי, בישיבת מועצת עיריית מודיעין-מכבים-רעות התקבלו הצעות הקואליציה והאופוזיציה לערוך רישום לזוגות בעירייה. מדובר בזוגות שאינם רוצים או אינם מעוניינים להתחתן ברבנות, כמו למשל זוגות להט"בים שיוכלו להוסיף את שמם למאגרי המידע העירוניים על בסיס תצהיר. המטרה היא לאפשר שוייון ביניהם לבין זוגות אחרים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בשבוע שעבר, בעקבות התקדים של עיריית תל אביב, יזמנו הצעה לסדר שהעירייה תנהל מרשם של זוגות ידועים בציבור", מציינים בגאווה בסיעת 'מודיעין חופשית', שהגישו את ההצעה. "דבר שיאפשר לזוגות שלא יכולים או לא מעוניינים להתחתן ברבנות לחתום על תצהיר בפני עו"ד על כך שהם ידועים בציבור ומנהלים משק בית משותף. לאחר מכן הזוגות יירשמו בעירייה שתקים מאגר רישום לנושא והזוגות יקבלו את כל הזכויות וההטבות שיש לזוגות נשואים".

"כמובן שלדבר יש משמעות הצהרתית גדולה", מדגישים במודיעין חופשית, "וההצעה תסייע לזוגות מהקהילה הגאה לזוגות מעורבים ולזוגות אחרים שנמנע מהם להתחתן ברבנות או שמעדיפים שלא לעשות זאת. לאחר מכן הצטרפה ליוזמה שלנו הצעה דומה מצד נציג הקואליציה והערב בישיבת המועצה הוחלט לדון בשתי ההצעות כהצעה משותפת של אופוזיציה/קואליציה ולשמחתנו ההצעה עברה ברוב קולות ובתמיכת ראש העיר. זהו יום גדול לתושבי מודיעין-מכבים-רעות לאחר שהעירייה מצטרפת לעיר תל אביב בצעד מהפכני זה שמתייחס לחיינו בתקופה זו כאנשים חופשיים עם הזכות לבחור את דרך החיים שמתאימה לנו".


חבר המועצה איתי אלמוג-בר (מודיעין חופשית) (צילום: אופיר אברהמוב)

חבר המועצה איתי אלמוג-בר (מודיעין חופשית) (צילום: אופיר אברהמוב)


חבר המועצה איתי אלמוג-בר (מודיעין חופשית), שהגיש את ההצעה יחד עם חברו לסיעה גילעד ביהרי, מוסר כי "זהו יום היסטורי לתושבי ותושבות מודיעין-מכבים-רעות כאשר העיר מצטרפת לעיר תל אביב בנסיון לתת מענה לזוגות רבים שלא יכולים או לא רוצים להתחתן ברבנות וכעת יקבלו הכרה על ידי העירייה. חשוב לציין שחשיבות המהלך היא בצד ההצהרתי שלו ולא בהיבט כספי כזה או אחר. אנו שמחים שראש העיר חיים ביבס תמך בהצעה שהיתה משותפת לאופוזיציה ולקואליציה ואנו מקווים כי ערים נוספות יצטרפו למהלך. סיעת מודיעין חופשית תמשיך להוביל מהלכים רבים לטובת הציבור החופשי חילוני בעיר כפי שעשינו עד כה פעמים רבות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר