מתחם לבדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בסופ"ש: עלייה מדאיגה במקרי ההדבקה בקורונה במודיעין

במהלך סוף השבוע במודיעין התגלו חולי קורונה נוספים - תלמידה בעירוני ג', אשת צוות בבית הספר נתיב זבולון ובעלה של סייעת בגן ילדים

פורסם בתאריך: 27.6.20 15:52

תחלואת הקורונה במודיעין לא עוצרת: במהלך סוף השבוע נרשמו כמה מקרי הדבקה במודיעין. סך הכל ישנם במודיעין 20 חולי קורונה.

היום, שבת בבוקר, משרד הבריאות עדכן את עיריית מודיעין כי תלמידת כיתה י"ב מבית הספר העל היסודי עירוני ג' ע"ש מוטה גור נמצאה חולה בנגיף הקורונה.

"מאחר ומשרד הבריאות טרם סיים את החקירה האפידימיולוגית הוחלט כי עד לקבלת המידע המלא כל תלמידי ואנשי הצוות של השכבה מתבקשים להיכנס לבידוד מיידי", מסרו בעירייה. "בשלב זה במטרה לשמור על בריאות הציבור והקהילה. באם תוצאות החקירה האפדימיולוגית תאפשר לשחרר חלק מהמבודדים יתקבל עדכון מבית הספר. במהלך הלילה יצאה הודעה לקהילת בית הספר מההנהלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בהמשך להתפרצות הקורונה בבית הספר נתיב זבולון – ביום שישי עדכנה העירייה כי אשת צוות נוספת במוסד החינוכי, אשר אינה תושבת העיר, נמצאה חיובית לנגיף קורונה. "מכיוון שטרם התנהלה חקירה אפידמיולוגית לגבי מי שבא עימה במגע, הוחלט כמשנה זהירות שכל התלמידים ואנשי הצוות יכנסו לבידוד בכדי למנוע מעגלי הדבקה נוספים, עד אשר יוודע על מי חלה חובת בידוד ומי צריך להיבדק", כך הדגישו בעירייה והוסיפו כי "בינתיים בית הספר יקיים למידה מרחוק לכלל שכבות הגיל".

כמו כן, עוד באותו יום התברר כי ברשימות משרד הבריאות מופיע אדם נוסף הרשום כתושב מודיעין, שנמצא חיובי לנגיף, אך הוא אינו מתגורר או עובד כאן.

בנוסף, ביום חמישי בצהריים עדכן משרד הבריאות על כך שבעלה של סייעת בגן פרח הרימון, שאינם תושבי העיר, נמצא חיובי לנגיף הקורונה. הסייעת נכנסה לבידוד ותיבדק בהקדם. בעירייה ציינו כי "למען זהירות ובטיחות הילדים והצוות, הוחלט בעירייה שעד אשר יוודעו תוצאות בדיקתה, לא להפעיל את גן פרח הרימון וכן גן קואלה (זאת בשל העובדה שהסייעת נסעה באותה הסעה עם הסייעת מגן קואלה). משפחות הילדים בגן וכן צוותי החינוך הונחו להקפיד הקפדה יתרה על ההנחיות ולמנוע ככל הניתן מגע עם אחרים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר