פעולות למניעת שריפות ביער מכבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
פעולות למניעת שריפות ביער מכבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

יער מכבים: מבצע למניעת שריפות

ההיערכות לקראת חודשי הקיץ הלוהטים: במסגרת המבצע למניעת שריפות יבוצעו פעולות של גיזום, דילול וסילוק גזם ופסולת עץ - העבודות יימשכו כחודש ימים, יש להימנע מלהתקרב לאזור משיקולי בטיחות

פורסם בתאריך: 28.6.20 07:57

לקראת חודשי הקיץ הלוהטים, שבהם ישנה היתכנות גבוהה יותר לשריפות – היום, ראשון, 28.6, יתחיל מבצע למניעת שריפות ביער מכבים. "כחלק מפעולות למניעת שריפות מקיימת העירייה מספר פעולות מניעה של גיזום קוצים וצמחייה יבשה על מנת ליצור 'שביל אש'", מציינים בעירייה, "מעין אזור חיץ בין השטחים המיוערים לבין האזורים המיושבים, דבר שכבר הוכיח את עצמו בעבר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מטרת העבודות שיבוצעו על ידי קק"ל היא מניעת שריפות ביער מכבים, בדגש על האזורים הדרומיים ומזרחיים למכבים. "יבוצעו פעולות של סניטציה, גיזום, דילול וסילוק גזם ופסולת עץ", מפרטים בעירייה. "העבודות ימשכו כחודש ימים ויש להימנע מלהתקרב לאזור משיקולי בטיחות. הפעילות מבוצעת בשיתוף ובהנחיית נציגי כיבוי אש".

יש לציין כי העבודות מתבצעות לאחר סיור שנערך בשטח עם גורמי המקצוע של העירייה, אגף הביטחון קק"ל וכיבוי אש. במסגרת הסיור הוחלט על הצורך הדחוף בעבודות התחזוקה שמטרתן מניעת שריפות פוטנציאליות ביער. "פעילות זו מצטרפת לפעולות נוספות המתבצעות באיזור בהיקף רחב בשיתוף אגף ביטחון ושירותי חירום, אגף שפ"ע וכיבוי והצלה מדי שנה", נמסר מהעירייה. "פעולות אלו כוללות ניקוי ופתיחה של שבילי האש, ניכוש עשביה בעיקר בסמוך לבתי מגורים וכן, הכנסת עדר כבשים לביצוע ניכוש טבעי ביער מכבים ובאזורים נוספים הסובבים את העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר