עמדות לבדיקות קורונה במודיעין עילית (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)
(צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

מודיעין עילית: עמדת בדיקת קורונה חדשנית הוצבה בעיר

העמדה החדשה, שהוצבה על ידי קופת חולים מכבי, מאפשרת ביצוע בדיקת קורונה ללא צורך בציוד מגן באופן שהדוגם שוהה בתא מבודד לחלוטין ללא מגע עם הנבדק

פורסם בתאריך: 15.6.20 15:49

במטרה להגדיל את כמות בדיקות הקורונה במודיעין עילית – הוצבה עמדה מיוחדת במרפאה במרכז קסם, במסגרתה היא מאפשרת ביצוע בדיקה ללא צורך בציוד מגן. העמדה הוצבה על ידי קופת חולים מכבי בתיאום עם עיריית מודיעין עילית.

"העמדה תוכננה כך שהדגימות נלקחות בהפרדה מוחלטת בין הנבדק לדוגם, ללא מעבר אוויר", מסבירים במכבי, "והיא מחוטאת בין בדיקה לבדיקה. עמדת הבדיקה ממוקמת בחניון התחתון של מרכז קסם והיא תחליף את מעבדת הקורונה שקיימת בקומה השלישית ותפעל בכל יום ולפי הצורך. הבדיקה בעמדה תתאפשר רק באמצעות הפנייה רופאה. במסגרת המאמצים להרחיב את מספר הבדיקות המבוצעות מידי יום ועל רקע העלייה בכמות החולים, מכבי מוסיפה את עמדות הבדיקה החדשניות, בנוסף למעבדות הבדיקה שפועלות כבר ברחבי מחוז ירושלים והשפלה ובהן מתבצעות עשרות בדיקות מידי יום".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


עוד מוסירם במכבשי כי "העמדה החדשנית ללקיחת דגימות קורונה, מאפשרת תהליך נטילת דגימה סטרילי מרגע הזיהוי של הנבדק ועד העברת הדגימה למעבדה המרכזית של מכבי. במהלך הבדיקה, הדוגם שוהה בתא מבודד לחלוטין ללא מגע עם הנבדק ובהפרדה מוחלטת עם הסביבה החיצונית. כך, אין צורך בלבישת ציוד מיגון על ידי הדוגם. בסיום לקיחת הדגימה, מתבצע חיטוי של הציוד המחובר לעמדה באופן מידי ואוטומטי ובכך מתאפשר מעבר מהיר לביצוע בדיקה של הנבדק הבא. העמדה שפותחה על ידי מכבי כבר עוררה עניין רב בארץ ובעולם".


עמדה לבדיקות קורונה במודיעין עילית (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

עמדה לבדיקות קורונה במודיעין עילית (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)


אלון שוורין, מנהל מרחב מודיעין עילית, מוסר כי "עמדת הבדיקה החדשנית והמתקדמת של מכבי תאפשר לנו לייעל את מספר הבדיקות המבוצעות מידי יום ותסייע לנו לתת את השירות המהיר, היעיל והבטוח ביותר למטופלים שלנו. בנוסף להתחדשות בעמדה מתקדמת , נמשיך בשרות דגימות עד הבית לחברי הקופה שאין באפשרותם להגיע לביצוע הדגימה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר