חילוץ תינוק מרכב נעול ברחוב תשרי במודיעין (צילום: ידידים)
(צילום: ידידים)

הכרמים: האמא שרה לתינוק בזמן שכונני ידידים חילצו אותו מהרכב הנעול

תינוק ננעל ברכב ברחוב תשרי בעיר - כונני ידידים הצליחו לפתוח את הרכב ולחלץ אותו: "כל אותה העת האמא שרה לתינוק מעבר לחלון"

פורסם בתאריך: 15.6.20 09:54

תינוק ננעל ברכב ברחוב תשרי בשכונת הכרמים בעיר – מתנדבי ארגון 'ידידים' הוזעקו לחלצו. בזמן שהמתנדבים פעלו אמו של התינוק שרה לו כדי להרגיע אותו.

המקרה התרחש אתמול, ראשון, בצהריים, בחניון מקורה באזור. איתן פאווה, סג"מ סניף מודיעין, שאול יאמין, ליטל וייס, מתן יהושע ומשה דאבח, כונני הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. בתחילה כוחות משטרה וכיבוי ניסו לפתוח את הרכב באמצעות ניפוץ חלון קטן אחורי אך ללא הועיל. לאחר מכן, כונני ידידים עמלו באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, בסבלנות ובמקצועיות, הצליחו לשלוף את המפתחות, לפתוח את הרכב ולחלץ את התינוק בשלום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]



דאבח מתאר את רגעי החילוץ הדרמטיים: "הרכב שננעל עם התינוק בתוכו חנה בחניון מקורה. כוחות משטרה וכיבוי שהגיעו אף הם למקום שברו חלון אחורי קטן כדי לנסות לפתוח את הידית דרכו. מאחר ומדובר ברכב עם נעילת ואקום, שבירת החלון לא עזרה וידית הרכב לא נפתחה מבפנים. רגע לפני שבירת חלון נוסף, זיהינו כי מפתחות הרכב נמצאים על מושב הנהג".

"פעלנו בסבלנות לפתיחת הדלת באופן שייתר שבירת חלון,, מוסיף ומספר דאבח. "כל אותה העת האמא שרה לתינוק מעבר לחלון. לבסוף הצלחנו לשלוף את המפתחות, לפתוח את הרכב ולחלץ את התינוק הקטן. השמחה וההערכה של הכוחות במקום כלפינו, מתנדבי ידידים, יחד עם המראה של האמא מחזיקה שוב את התינוק שלה בידיים, ריגשו אותנו מאוד".

בארגון ידידים חוזרים ומבקשים מההורים שלא להשאיר ילד ברכב סגור, אף לא לרגע קצר, מחשש לנעילה. מומלץ להשאיר דלת או חלון פתוחים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר