תרגיל רעידת אדמה (צילומים: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילומים: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

בצל הקורונה – האגף לביטחון בעירייה ביצע תרגיל חילוץ מהריסות

כ-50 מתנדבות ומתנדבים ביחידת החילוץ וההצלה של האגף לביטחון ושירותי חירום בעירייה ביצעו בשבוע שעבר תרגיל רעידת אדמה לחילוץ לכודים מהריסות

פורסם בתאריך: 14.6.20 15:10

תרגיל חילוץ בצל הקורונה – כ-50 מתנדבות ומתנדבים ביחידת החילוץ וההצלה של האגף לביטחון ושירותי חירום בעירייה ביצעו ביום חמישי שעבר, 11.6, תרגיל חילוץ ייחודי. במסגרת התרגיל, המתנדבים והמתנדבות היו צריכים "לחלץ" משפחה שנלכדה תחת הריסות של מבנה שקרס בשל רעידת אדמה. "בשטח, לא ניתן היה שלא להבחין שהתרגיל התקיים באופן קצת שונה בגלל הקורונה", מציינים בעירייה, "עם צוותי עבודה מצומצמים ושמירה על ריחוק ככל הניתן, אך זה לא פגע כמובן באקשן והאדרנלין שהורגשו היטב באוויר".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


שמוליק כהן, מנהל אגף ביטחון ושירותי חירום מספר כי "חשוב לנו לשמור על כשירות ומקצועיות גבוהה, ולכן אנו ממשיכים להתאמן במלוא הכוח גם בצל הקורונה, כדי שנוכל להיות מוכנים תמיד לכל תרחיש חירום ולהוות קו הסיוע הראשון בחזית עבור התושבים".

בעירייה מוסיפים ומספרים כי "פן נוסף ושונה שאפיין את התרגיל הפעם הוא שלראשונה נערך התרגיל במשמרות בין הצוותים במשך יומיים. דבר זה מוסיף לאימון היחידה שנדרשה לתרגל העברת אחריות ומידע בין הצוותים לאורך התרגיל. סיפור המסגרת של התרגיל הוא כאמור קריסת מבנה לאחר רעידת אדמה חזקה וחילוץ לכודים, אותם גילמו באופן משכנע בובות שהוטמנו מתחת להריסות של בית שהיה מיועד להריסה ברעות. לכך התווספו גם אמצעי חילוץ מתקדמים הכוללים, בין היתר, פטישי חציבה, מכשירים הידראוליים, מסורי דיסק לחיתוך בטון ועוד כלים מרשימים לביצוע המשימה. התרגיל נמשך אל תוך השעות הקטנות של הלילה עד ליום שישי למחרת בשעות הצהריים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


ביחידת החילוץ וההצלה מתנדבים כיום כ-360 תושבים ותושבות, אשר עוברים אימונים והכשרות לאורך השנה, לצורך מתן מענה ראשוני חשוב במקרים של רעידות אדמה או מצבי חירום אחרים. תושבים המעוניינים להצטרף ולהתנדב ביחידה מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 08-9394613 או במייל [email protected]

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר