היכל התרבות (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
היכל התרבות (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

היכל התרבות במודיעין – הפתיחה מחדש שוב נדחתה

למרות שבהיכל התרבות נערכו השבוע לקראת פתיחת המתחם שהיתה מתוכננת למחר, ראשון, קבינט הקורונה החליט על דחייה נוספת של הפעלת מוסדות התרבות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 13.6.20 19:58

אחרי שלושה חודשי השבתה בשל משבר הקורונה פתיחתו של היכל התרבות במודיעין שוב נדחתה. ההיכל היה אמור לחזור לפעילות מחר, ראשון, 14.6. אולם השבוע, כידוע, החליט קבינט הקורונה לדחות את הפתיחה של מוסדות התרבות ברחבי הארץ בשבוע נוסף.

לצד זאת, השבוע נערכו בהיכל התרבות לקראת החזרת הפעילות לפי הנחיות "התו הסגול" של משרד הבריאות. לפי ההנחיות אולם היכל התרבות יכיל, כשייפתח באישור הממשלה, עד 75 אחוזים מהתפוסה הרגילה, כלומר עד 450 איש. זאת כאשר אנשים הנפגשים על בסיס קבוע או חיים יחד, בין היתר, משפחה גרעינית וחברים, יוכלו לשבת "כקפסולה" זה לצד זה. כמובן שבין כל "קפסולה", גם ברכישת כרטיסים באתר האינטרנט של ההיכל מפת האולם תותאם ל"תו הסגול" ישמר הריחוק החברתי, שמשמעו מרווח של כסא אחד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


עוד קובעות ההנחיות כי לאולם יש להגיע עם מסכה, תהיה מדידת חום בכניסה ועמדות חיטוי לבאי ההיכל. דגש חשוב נוסף שיוקפד הוא הניקיון המוגבר בסוף כל הצגה, כולל מושבים וחדרי השירותים. בנוסף הכניסה והיציאה מהאולם יהיו בהדרגה ועל פי ההנחיות.

בהיכל התרבות הדגישו השבוע כי החזרה תהיה מדורגת – במתחם מתוכננים אירועים הכוללים סדרות תרבות בנושא אומנות, זמר, ג'אז, סרטי טרום בכורה ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר