גזם במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
גזם (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מפגעי הגזם במודיעין: ההנחיות החדשות של העירייה

בעקבות עלייה במפגעי הגזם במודיעין - העירייה מפרסמת הנחיות חדשות: בין השאר ביום שלפני הפינוי בשכונה ניתן יהיה להוציא גזם וגרוטאות החל מהשעה 12:00 ועד חצות

פורסם בתאריך: 8.6.20 15:12

עיריית מודיעין מבקשת לשים סוף למפגעי הגזם בעיר – השבוע פרסמה העירייה הנחיות חדשות להוצאת גזם. לפי ההנחיות החדשות מעתה ניתן יהיה להוציא גזם וגרוטאות החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד חצות, ביום שלפני הפינוי בשכונה.

בעירייה מדגישים כי הוצאת גזם שלא לפי ההנחיות מובילה חסימת מדרכות, ריבוי מפגעים שעלולים להוות סיכון בטיחותי ופגיעה כללית בחזות העיר – כל אלו מהווים מטרד עירוני.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


לפי נתוני הפיקוח העירוני באגף שפ"ע, מחודש ינואר 2020 עד היום, נרשמו כ-400 דוחות לתושבים על הוצאת גזם צמחים וגרוטאות שחסמו מדרכות וכן על כך שלא הושמו במקומות נגישים שניתנים לפינוי, או שלא על פי הימים המותרים.

כתוצאה מכך, הוחלט בעירייה לתחום באופן מהודק יותר את שעות הוצאת הגזם. "אם עד כה ההנחיה קבעה כי ניתן להוציא גזם ערב לפני יום הפינוי, מעתה, ניתן להוציא משעה 12 בצהריים עד חצות, ביום שלפני הפינוי בשכונה. תושב אשר לא יוציא בשעות המוגדרות שלפני יום הפינוי, צפוי לקנס על מפגע במרחב הציבורי בסכום של 320 שקלים", מבהירים בעירייה. "קנס גבוה יותר בסך 475 שקלים צפוי למי שהוציא את הגזם באופן שעלול לגרום לסכנה בטיחותית, בין היתר, חסימת מדרכה".

כידוע, אגף שפ"ע מפנה את הגזם והגרוטאות על פי חלוקת ימים בשכונות השונות – ימים אלו מפורסמים באתר העירייה. באגף שפ"ע מזכירים כי קרטונים יש לאגד ולשטח, ולשים את הגזם והגרוטאות במקומות נגישים לאיסוף במפרצי חניה ובזמנים המותרים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. יואל

    לא מספיק שחסרים מקומות חנייה .ישנם חצופים שמשאירים את הגזם בחנייה אחרת .טמטום

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר