ניידת טיפול נמרץ של מד"א, אמבולנס (צילום: עודאי בסול)
(צילום: עודאי בסול)

מודיעין עילית: גבר חשוד בניסיון רצח אשתו ובניסיון התאבדות; שניהם במצב קשה

חשד לניסיון רצח ולהתאבדות - המשטרה הוזעקה הערב למודיעין עילית בעקבות דיווח על גבר כבן 40 שניסה לרצוח את אשתו כבת 37 בביתם ולאחר מכן קפץ מגובה - שניהם פונו במצב קשה על ידי מד"א לבית החולים תל השומר

פורסם בתאריך: 6.6.20 19:48

חשד להתאבדות ולרצח הערב, מוצ"ש, במודיעין עילית. המשטרה הוזעקה לבניין בעיר בעקבות דיווח על גבר ששרוע על הרצפה, לאחר שככל הנראה קפץ מגובה מבניין. צוותי ההצלה שהוזעקו גם הם החלו לטפל בו, עד שהתברר כי ישנה פצועה נוספת בדירה בבניין – צוותי ההצלה טיפלו באישה כבת 37 שסבלה מפציעות מדממות בכל גופה.

לפי החשד הגבר ניסה לרצוח את אשתו ולאחר מכן ניסה להתאבד. שניהם פונו במצב קשה על ידי מד"א לבית החולים תל השומר, המשטרה פתחה בחקירה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


ממד"א נמסר כי "בשעה 17:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שקפץ מגובה בבניין מגורים במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר גבר כבן 40 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם. בסריקות שנערכו בבניין אותרה אישה בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא בתל השומר אישה בת 37 במצב קשה ולא יציב. סך הכל באירוע שני פצועים קשה (גבר כבן 40 ואישה בת 37) שמפונים בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר".

פראמדיק מד"א אורן קיינר מספר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים כשהצוות הנוסף עלה לדירה".

פראמדיקית מד"א טל מורג מוסיפה ומתארת: "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 שהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

ממשטרת מחוז ש"י נמסר: "כוחות משטרה שהגיעו למקום מצאו את הצעיר שהוא פצוע במצב אנוש (על פי גואמי רפואה). בסריקות שערכו בבניין נמצאה בדירה צעירה שסימני דקירה בכל חלקי גופה ופונתה במצב אנוש (על פי גורממ רפואה) לבית החולים. כוחות משטרה וחוקרי מז"פ במקום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר