נגיף הקורונה (צילום רויטרס P. RAVIKUMAR)
(צילום רויטרס P. RAVIKUMAR)

חולי הקורונה במודיעין – הנתונים המעודדים

למרות הזינוק בתחלואה הארצית: במודיעין לא התגלו עד כה חולי קורונה חדשים - לפי נתונים המעודכנים להיום, שלישי, 2.6, ישנם סך הכל 3 חולי קורונה מאומתים במודיעין

פורסם בתאריך: 2.6.20 17:06

חולי הקורונה במודיעין – תמונת מצב: היום, שלישי, 2.6, ישנם ברחבי מודיעין 3 חולי קורונה. למרות הזינוק בתחלואה הארצית – עד כה לא התגלו חולי קורונה חדשים.

בעיריית מודיעין מציינים כי מאז תחילת משבר הקורונה 121 חולים החלימו. כמו כן, בוצעו 82 בידודים – 30 מהאנשים שבבידוד הגיעו מחו"ל, 52 אנשים בבידוד היו במגע עם חולה מאומת.

כפי שפורסם בתחילת השבוע ב"כל העיר מודיעין" – 13 נערים ממודיעין נכנסו לבידוד, לאחר שנחשפו לנער חולה בקורונה שמשחק עימם בקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" 


כזכור, עם פרוץ משבר הקורונה היתה מודיעין לאחת הערים שהיו למוקד הדבקה, בעיקר בשל מסיבות הפורים שהתקיימו בעיר. בשכונת אבני חן (קייזר) אובחנו חולים רבים ומאות נכנסו לבידוד. לאחר שבוצעו עבודות חיטוי והעיר, יחד עם שאר הערים ברחבי הארץ, נכנסה לסגר החלה ירידה במספר חולי הקורונה.

בעירייה מדגישים היום כי אם מרגישים לא טוב, קודם כל נשארים בבית ולא מסכנים אחרים. אם חשים כמובן בתסמינים של קורונה, חום מעל 38, שיעול או קושי נשימתי יש לדווח לקופת החולים. כמו כן, עדיין ישנה חובה עטיית מסכה במרחב ציבורי, שמירת מרחק של שני מטרים אחד מהשני והקפדה על שטיפת ידיים בסבון ומים לעתים קרובות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר