מרכז הצעירים יודה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מרכז הצעירים יודה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החזרה לשגרה במודיעין: מרכז הצעירים והמרכז הרב תחומי נפתחו לפעילות

לאחר חודשיים וחצי של השבתה בשל משבר הקורונה: השבוע נפתחו מחדש מרכז הצעירים "יודה" והמרכז הרב תחומי - המפגשים מתקיימים תחת הגבלות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 3.6.20 08:25

מודיעין חוזרת לשגרה – השבוע נפתחו מחדש מרכז הצעירים "יודה" והמרכז הרב תחומי. שני המתחמים פועלים בהתאם לתו הסגול של משרד הבריאות, ולהגבלות המחמירות שכוללות שמירת מרחק חברתי של שני מטרים, עטיית מסכות ושמירה על כללי ההיגיינה.

במרכז "יודה" מציינים כי "בשלב זה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, יתאפשר לסטודנטים להגיע למרכז לפינה שקטה או קבוצתית לצרכי למידה, כאשר ישנה היערכות לפתיחתו לפעילויות נוספות כפי שהיו בטרום משבר הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מרכז הצעירים יפעל, כאמור, על פי הנחיות התו הסגול של משרד הבריאות, והמשמעות היא, כמו בכל מקום, בדיקת חום בכניסה וחתימה על הצהרת בריאות. שינוי נוסף בשל ההנחיות הוא שהמרכז יהיה פעיל בימים ראשון עד חמישי משעה 8:00 עד 20:00 , לשלושה סבבים של 4 שעות. במרכז מדגישים כי "יש להירשם מראש, ועל מנת לאפשר לכמה שיותר סטודנטים ליהנות מהמתחם, ניתן להירשם עד 3 פעמים בשבוע, ולחלון זמנים אחד בכל יום, עד השעה 14:00 לרישום ליום המחרת".

עוד נמסר מ"יודה" כי "במידה ויהיה מקום פנוי, הם כמובן יידעו על כך. המטבח יהיה סגור בשלב זה לחימום אוכל, אך תתאפשר שתייה קרה וחמה. השהייה במתחם כמובן עם מסכות, והלמידה מתאפשרת רק בכיתות, כאשר אם יהיה ביקוש, ייפתחו עמדות למידה גם במרפסת הנעימה של המרכז. הרישום מתבצע באמצעות לינק, ותישלח הודעה מהמרכז המאשרת את הרישום. במקביל לפתיחתו של המרכז, נערכות בתקופה זו הרצאות 'בזום' בנושאים שונים, כמו כלים פרקטיים להגדלת הפנסיה, ניהול תקציב בבית, ניהול קריירה במציאות משתנה ועוד שלל נושאים המיועדים לקהל הצעיר בעיר".


נמרכז הרב תחומי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

נמרכז הרב תחומי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

כמו כן, ביום ראשון 31.5, חזר המרכז הרב תחומי לפעילות מדורגת, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד העבודה. בעירייה מציינים כי "תחילה נערך המרכז להשלמת הקורסים והסדנאות לתושבים, שהופסקו בעקבות משבר הקורונה ובהם קורסי הציור, סדנת סריגה, ביבליותרפיה תלמודית, הנהלת חשבונות, חשבי שכר וקורס אימון לנשים, 'העוצמה היא בך'. המפגשים יתקיימו בכיתות הלימוד במרכז ובמרכז הרב תחומיקס, כאשר יישמר מרחק של 2 מטרים בין כל משתתף, בקבוצות של עד 17 משתתפים. צוות המרכז נערך לסידור כיתות הלימוד כך שיתאימו פיסית להנחיות משרד הבריאות, ולקליטה בטוחה של הלומדים. בנוסף, כל לומד יחויב לחתום על הצהרת בריאות טרם כניסתו למרכז".

בשלב השני, צפויים להמשיך עם השלמה של קורסים בעלי מספר משתתפים גדול יותר כמו קורסי פסיכודרמה, אומנות ותרבות, קורסים מקצועיים לבעלי עסקים ויזמים בשיתוף מעוף וסדנאות בישול.

עוד עובד צוות המרכז על תכנית הלימודים לשנת תשפ"א שתופץ השנה כחוברת דיגיטלית ותציע כמדי שנה מגוון רחב של פעילויות לכלל התושבים הכוללות סדנאות, השתלמויות מקצועיות, הרצאות, קורסים ומפגשים בתחומי עניין שונים, כמו למשל, הורות ומשפחה, פיתוח קריירה ויזמות ,אומנות, העשרה ופנאי ושוויון מגדרי. מהמרכז נמסר כי שלוחת הלימודים של האוניברסיטה הפתוחה הפועלת במרכז ממשיכה לפעול בצורה מתוקשבת עד להודעה חדשה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר