התעמלות אמנותית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
התעמלות אמנותית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

השבוע: מערך החוגים העירוני חוזר לפעילות

אחרי למעלה מחודשיים של השבתה בשל משבר הקורונה ולמרות העלייה המדאיגה בתחלואה - החל מהיום, שני, 1.6, החוגים העירוניים חוזרים לפעילות תחת הנחיות התו הסגול

פורסם בתאריך: 1.6.20 08:07

מערך החוגים העירוני חוזר לפעילות אחרי למעלה מחודשיים של השבתה בשל משבר הקורונה. החוגים ייפתחו מחדש היום, שני, 1.6, בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

החוגים נפתחים למרות העלייה המדאיגה בתחלואה – כאשר המוקד שלה הוא בירושלים. כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר מודיעין" – 13 נערים ממודיעין, שמשחקים בקבוצות הנוער של בית"ר ירושלים, נחשפו לנער חולה בקורונה במהלך אימון. הנערים נכנסו לבידוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בימים אלה נערכים בעמותת סחלבים יחד עם המפעילים כדי להכין את מוקדי הפעילות ולרענן נהלי עבודה במטרה לקבל את ילדי העיר בסביבה נעימה המאפשרת מפגש בטוח על פי ההנחיות", נמסר מהעירייה. "החל מיום שני יוכלו ילדי העיר לשוב וליהנות מקשת רחבה של חוגים לכל הגילאים בתחומי הספורט, המחול, האומנות, העשרה המוזיקה ואומנויות הלחימה אשר יפעלו בפריסה עירונית בעשרות מוקדים בבתי הספר ובאולמות הספורט ברחבי העיר, כל זאת כמובן תחת הנחיות משרד הבריאות".

לצד חוגי אחר הצהריים ישובו לפעילות גם חוגי הצהריים המתקיימים בתוך בתי הספר היסודיים ומהווים המשך ישיר ליום הלימודים.


חוגים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


כמו כן, גם הקונסרבטוריון העירוני ישוב לפעילות ומאות ילדים הלומדים בו ישובו לנגן בשיעורים פרטניים. יש לציין כי בית הספר לכדורגל עירוני מודיעין ישוב לפעילות ביום שלישי 2.6.20.

בסחלבים מדגישים כי "לאור העובדה ששנת הלימודים תתארך השנה, הוארכה גם הפעילות במערך החוגים, על חשבון חצי חודש מרץ: חוגים הממשיכים בשגרה עד 30.6.20 יימשכו עד 15.7.20, חוגים הממשיכים בשגרה עד 31.7.20 יימשכו עד 15.8.20. חוגי הצהריים יימשכו גם הם עד לסיום שנת הלימודים".


חוגים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


מנכ"ל עמותת סחלבים מיקי בר מוסר: "אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח מחדש את מערך החוגים העירוני תוך הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות. נערכנו בימים האחרונים כדי לספק לילדיכם סביבה בטוחה בה יוכלו ליהנות מחוגים איכותיים ולפתח מיומנויות וכישורים אישיים וחברתיים, המהווים מנוף להעצמה אישית. ניפגש בחוגים בהצלחה לכולם".

"אנחנו שמחים לחזור לפעילות ולשגרה", מוסיף ואומר יו"ר עמותת סחלבים חבר המועצה אלעד שמעונוביץ. "החינוך הבלתי פורמלי הוא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום החינוכית והחברתית של הילדים שלנו. הפעילות תתקיים על פי כל ההנחיות של התו הסגול לשמירה על בריאות הילדים. אני רוצה להודות למפעילים, המאמנים, המדריכים ולצוות של סחלבים על ההתארגנות המהירה לקראת החזרה לשגרה. מחכים לראות את כולכם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר