המוקד העירוני (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
המוקד העירוני (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

עיריית מודיעין: עבודות השיפוצים במוקד העירוני – ייתכנו שיבושים

השבוע החלו שיפוצים במוקד העירוני - המוקדנים והמוקדניות עברו לעבוד במתחם אחר באופן זמני; בעירייה ציינו כי ייתכנו שיבושים במענה הטלפוני

פורסם בתאריך: 30.5.20 17:26

המוקד העירוני 106 ישודרג – השבוע החלו עבודות השיפוצים במתחם בעיריית מודיעין. המוקדנים והמוקדניות עברו לעבוד במקום אחר בעירייה באופן זמני.

העבודות החלו ביום שלישי, "מטרת העבודות היא הקמת מוקד חדשני, ושיפור השירות", מציינים בעיריית מודיעין. "בשל המעבר הזמני למקום אחר בזמן העבודות, ייתכנו במהלך היום שיבושים קלים במענה הטלפוני. תודה על ההבנה", כך נמסר מהעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בתוך כך, העירייה השיקה החודש את הוואטסאפ של המוקד העירוני – 106. במוקד מדגישים כי "ניתן לפנות בוואטסאפ בנושאים הייעודיים לטיפולו של המוקד – מפגעים, תקלות ושבר במרחב הציבורי. כמו כן, ניתן לצרף לדיווח תמונה מהשטח בוואטסאפ. לאחר קבלת הפנייה, יקבל התושב אישור מהמוקד בוואטסאפ שפנייתו בטיפול".

לפי נתוני העירייה, בכל שנת 2019 התקבלו 140,035 פניות מתושבים. כאשר בשנה הנוכחית 2020 מינואר עד חודש מאי, התקבלו 46,914 פניות. "במוקד העירוני צופים כי כלי החיזוק הנוסף של הוואטסאפ, יהווה כלי נוח ויעיל לדיווחי תושבים בקשר מול המוקד. מהלך זה מתבקש גם לאור סקר התושבים שערכה היחידה האסטרטגית בעירייה לפני כחודש במהלך משבר הקורונה, באשר לאופן קבלת המידע אותו מעדיפים התושבים. על פי הסקר, במקום הראשון מדורג כלי הוואטסאפ והוא מלמד עד כמה כלי זה שימושי ונפוץ אצל התושבים", נמסר מעיריית מודיעין.

לפניות לוואטסאפ המוקד העירוני – 052-4004254.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר