אילוסטרציה של תלמידים בדרך לבית הספר, אוטובוס במודיעין (צילומים: אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE.jpg, חורחה נובומינסקי)
(צילומים: אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE.jpg, חורחה נובומינסקי)

הבשורה להורים ולתלמידים במודיעין: התחבורה הציבורית תפעל ללא מגבלת נוסעים בזמני השיא

משרדי התחבורה והבריאות סיכמו על החזרת התחבורה הציבורית לפעילות מלאה בין השעות 8:30-7:00 ו-15:00-13:00 כדי לאפשר הגעה סדירה של התלמידים אל בתי הספר ובחזרה

פורסם בתאריך: 20.5.20 08:00

החזרה של מערכת החינוך לשגרה מלאה עברה עם הרבה תקלות ובעיקר טענות של ההורים והתלמידים בעיקר בשני נושאים – הראשון, למידה עם מסכות, והשני המגבלה שהוטלה על מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית.

הבוקר, כידוע, נפתרה הבעיה הראשונה עם הנחיית משרד הבריאות על ביטול החובה לעטות מסכות עד לסוף השבוע בגלל תנאי מזג האוויר הקיצוניים, והחל ממחר בבוקר הולכת להיפתר גם הבעיה השנייה – בהנחיית שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב ולאחר סיכום עם שר הבריאות החדש יולי אדלשטיין הוחלט כי החל ממחר בבוקר, רביעי, התחבורה הציבורית תפעל ללא שום מגבלות בין השעות 8:30-7:00 ובין השעות 15:00-13:00, זאת על מנת לאפשר הגעה סדירה של התלמידים אל בתי הספר ובחזרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


השרה רגב מוסרת כי "החלטה זו מסייעת לרשויות המקומיות להשיב את פעילות מערכת החינוך לשגרה בצל הקורונה. אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין שהבין את החשיבות הגדולה של חזרת תלמידי בתי הספר לפעילות".

בעקבות הנחיית השרה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה פועלת בשעה זו למממש את ההחלטה מול כלל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל.
יצוין כי השרים אדלשטיין ורגב סיכמו לערוך במהלך השבוע דיון מקצועי אודות החזרת התחבורה הציבורית לשגרה מלאה כדי לתת מענה לכלל המשק.

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", אחרי שבועות ארוכים שבהם התחבורה הציבורית עבדה במתכונת מצומצמת ובקווים מוגבלים בשל התפרצות הקורונה, לפני כעשרה ימים חזרו האוטובוסים לפעול לפי לוחות הזמנים המקוריים שלהם, כולל בסופי שבוע ובערבים, אולם תחת מגבלה של מספר נוסעים מסוים בכל אוטובוס. כמו כן, הוחלט שלא לאפשר לשבת במושב שמאחורי הנהג.

מגבלת מספר הנוסעים הובילה לזעם רב בקרב הנוסעים, לאור העובדה שפעמים רבות הם מצאו את עצמם ממתינים להגעת האוטובוס רק כדי לראותו חולף על פניהם ולא עוצר בתחנה מכיוון שהגיע למספר הנוסעים המקסימלי. הבעיה רק גדלה עם חזרת מערכת החינוך לשגרה והתעצמה משמעותית השבוע, כשמערכת החינוך חזרה לפעילות מלאה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר