פעילויות למועדוני הבוקר במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
פעילויות למועדוני הבוקר במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חזרה מדורגת: הפעילויות במועדוני הבוקר לתושבים הוותיקים

באגף לשירותים חברתיים החלו להחזיר השבוע את פעילויות מועדוני הבוקר - "לא נפסיק לשיר" ו"מועדון מופת לניצולי שואה" לתושבים הוותיקים בעיר

פורסם בתאריך: 14.5.20 09:17

החזרה המדורגת לשגרה במודיעין: גם הפעילויות במועדוני הבוקר לאזרחים הוותיקים בעיר מתחילה לחזור. האגף לשירותים חברתיים החליט להחזיר את הפעילויות במועדונים- "לא נפסיק לשיר" ו"מועדון מופת לניצולי שואה", וזאת על פי הנחיות משרד הבריאות, המאפשרות פעילויות במרחב הפתוח, בקבוצות קטנות ובמרחק של שני מטרים האחד מן השני.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


אתמול, רביעי בבוקר, נערך מפגש בעמק החולה יחד עם רכזת המועדון עליזה קופליק והעובד הסוציאלי, נחי מייזליש. בעירייה מציינים כי "במסגרת הפעילות, נהנו האזרחים הוותיקים מהפעלה תנועתית המותאמת לגילם וממפגש חברתי פורה".

הפעילויות נערכות בשבעה פארקים בעיר – והן יחודשו החל מיום ראשון 17.5, בפארקים הבטוחים לתושבים הוותיקים בעיר, בהם: פארק עמק בית שאן מול בית 7 – התעמלות על כיסאות; פארק עמק זבולון מול 19 – טאי צ'י; פארק עמק החולה מול בית 77 – התעמלות לשיווי משקל; פארק עמק איילון מול בית 52 – יוגה צחוק; פארק ברחוב בדולח מול בית 19 – יום ראשון שומרים על כושר. יום רביעי – מינדפולנס בתנועה; פארק הכבשים ליד הדיור המוגן – יום ראשון טאי צ'י. יום רביעי – חיזוק דינמי; פארק בנחל צלמון מול בית 4 – יוגה.

בעירייה מדגישים כי יש להגיע עם מסכה (בזמן הפעילות אין צורך), לשמור על מרחק של 2 מטרים אחד מן השני ולשטוף ידיים לפני ואחרי הפעילות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. רונ

    כמי שמתגוררת בקרבת העיר מודיעין,אני מעריצה את ראש העיר,ולא רק בגלל שהוא יו" המרכז לשלטון מקומי.האיש הזה ראש עיר מעולה,יודע לשם מה הוא הבחר,חש מחויבות כלפי כולם,מתינוקות ועד קשישים/ אזרחים ותיקים. העיר יפה ופורחת,נקיה וירוקה בכל המובנים. כשמו,מעניק איכות חיים גבוהה .אני צופה לו עתיד מזהיר גם בממשלה עתידית. הקנאה מלאה,והלואי שרשויות אחרות יקחו דוגמה ממנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר