פארק מנחם בגין המשודרג (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הפארקים במודיעין: מיזם חדש לתושבים הוותיקים יוצא לדרך

החל מיום ראשון, 17.5, יחל במודיעין המיזם החדש "נעים בפארק" - פעילויות גופניות לתושבים הוותיקים בפארקים הבטוחים שנפתחו בשל הקורונה

פורסם בתאריך: 16.5.20 19:28

מחר, ראשון, 17.5, ייצא לדרך מיזם חדש במודיעין עבור התושבים הוותיקים. המיזם "נעים בפארק" נועד לאפשר פעילויות גופניות בפארקים הבטוחים שהוקצו לתושבים הוותיקים בעיר בעת משבר הקורונה.

המיזם, "נעים בפארק", בהובלת מחלקת הבריאות, "אפשריבריא" של משרד הבריאות, קופות חולים כללית ומאוחדת ומחלקת אזרחים ותיקים, יכלול שלל מפגשי ספורט ותנועה עבור האזרחים הוותיקים. "זאת במטרה לאפשר להם זמן איכות מהנה בפארקים הבטוחים שפתוחים בשעות מוגדרות רק עבור אוכלוסייה זו", נמסר מהעירייה. "כמובן, שלצד ההנאה, הפעילות מקדמת אורח חיים בריא ושמירה על בריאות הגוף והנפש, במיוחד בתקופה לא פשוטה זו, אשר כפתה על בני ה-60 פלוס במשך כחודשיים, ריחוק חברתי והישארות בבתים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מעבר לכך שהפעילויות יתקיימו בפארקים הבטוחים לצמצום התפשטות נגיף הקורונה, תהיה הקפדה על שמירת הנחיות הבריאות הכוללות הגעה לפעילות עם מסכה (בפעילות עצמה אין צורך) ושמירת מרחק של 2 מטרים האחד מן השני. בנוסף, מדגישים בעירייה כי השהייה בפארק לפני ואחרי הפעילות מחייבת עטיית מסכה וכמו כן, בהתאם להנחיות משרד הבריאות הפעילות מותרת עד 50 איש.

הפעילויות יערכו בשבעה פארקים בטוחים, בימי ראשון ורביעי בשעה 9:00 בבוקר. בפארק עמק החולה מול בית 77, התעמלות בריאותית לשיווי משקל. בפארק עמק איילון מול בית 52, יוגה צחוק. בפארק עמק בית שאן ליד מפג"ש מול בית 7, התעמלות על כיסאות. בפארק עמק זבולון, מול בית 19 טאי צ'י – צ'יקונג. בפארק קייזר ברחוב בדולח 19 ביום ראשון – שומרים על כושר וביום רביעי-מיינדפולנס בתנועה, בפארק "הכבשים" ליד הדיור המוגן עזריאלי פאלאס ביום ראשון – טאי צ'י וביום רביעי-חיזוק דינמי, בפארק "הפיראטים" מול נחל צלמון 4 יוגה.
יש להגיע לפעילויות עם המסכה, בקבוק מים ומגבת.

סגן ראש העיר מויש לוי, מחזיק תיק אזרחים ותיקים, מציין כי "החשיבות של חזרה לשגרה נוגעת לכל התושבים, ללא קשר לגילם. אני שמח מאוד שאנחנו יכולים להתחיל להחזיר את הפעילויות עבור האזרחים הוותיקים, בתקווה שתוך זמן קצר כולנו נוכל לחזור לשגרה מלאה ולהחזיר את כל הפעילויות עבור האזרחים שלנו".

חבר המועצה ברוך בוחניק, מחזיק תיק קידום בריאות: "אנו מבינים שלא מספיק לתת מענה נקודתי וחשוב לוודא שישנה פעילות קבועה עבור הוותיקים שלנו ובדרך זו, לשמור על בריאותם הפיזית והנפשית על ידי יצירת מפגשים כיפיים במרחב הציבורי. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה ולמתנדבים תושבי העיר, על התגייסותם המיידית לכל בקשה מצידנו להעביר פעילות גופנית. לחלוטין לא מובן מאליו והעיקר שנשמור על הוותיקים כמו ההורים שלנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר