מדורת ל"ג בעומר, ניידות משטרה (צילומים: אמיל סלמן, דוברות המשטרה)
(צילומים: אמיל סלמן, דוברות המשטרה)

ערב ל"ג בעומר: משטרת מודיעין נערכת לאכיפה קפדנית של האיסור להדליק מדורות

כוחות משטרה מתוגברים יתפרסו ברחבי מודיעין כדי לאכוף את התקנות לשעות חירום שקבעה הממשלה לקראת החג - בהם האיסור על הדלקת מדורות. הקנס - 500 שקלים

פורסם בתאריך: 11.5.20 16:27

בצל מגבלות הקורונה והאיסור על הדלקת מדורות – משטרת מודיעין השלימה את היערכותה לקראת ל"ג בעומר 2020 במודיעין.

במסגרת ההיערכות, הערב, שני (11.5), יתפרסו מאות שוטרים ברחבי העיר כדי לאכוף את התקנות לשעת חירום – בראשן האיסור על הדלקת מדורות עד ליום רביעי. לצד הכוחות בשטח המשטרה תפעיל מסוקים שיאתרו מהאוויר מדורות שיודלקו בניגוד לחוק. הקנס למפירי התקנות – 500 שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"משטרת ישראל השלימה את ההיערכות לקראת ל"ג בעומר תש"פ", מציינים במשטרת מודיעין. "בצל המשך המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל ומכוח התקנות המעודכנות לשעת חירום, השנה יחולו מגבלות שונות במהלך ל"ג בעומר, שעיקרן מניעת התקהלויות המוניות שעלולות לייצר הדבקה המונית ובכך לשבש את המאבק לבלימת התפשטות הנגיף".

בנוסף, השנה לא תתקיים בהר מירון ההילולה השנתית וחל איסור לעלות אל המתחם. כוחות משטרה מתוגברים יתפרסו גם בהר מירון על מנת למנוע מחרדים להגיע לאזור.

עוד מדגישים במשטרה כי "בהתאם להחלטת הממשלה והתקנות לשעת חירום, החל מסוף השבוע האחרון ועד ליום רביעי (13.05.2020), חל איסור על הדלקת מדורות ושהייה לצדן, הן ברשות הרבים והן ברשות היחיד. מעשה כאמור בניגוד לתקנות, מהווה עבירה מנהלית שבצידה קנס בסך 500 שקלים. יודגש כי לצד המשך הפעילות המשטרתית לשמירת הביטחון, אכיפת החוק והסדר, המשטרה תפעל ביחד עם פקחי הרשויות ורשויות החירום וההצלה למניעה, פיקוח ואכיפת התקנות ובפרט איסור הבערת מדורות ושהייה לצדן בכל רחבי הארץ. לצורך כך, תעבה המשטרה את הפעילות בתוך הערים ומחוצה להן, באמצעות סיורים ומחסומים יזומים, בדגש על אזור חופי הים, יערות, פארקים ושטחים פתוחים במרחב העירוני והבינעירוני. בנוסף יתבצעו סיורים אוויריים על ידי המערך האווירי של המשטרה וכן סיורים רכובים ורגליים בתוך הערים, בכדי לאתר הפרות שונות, לפזרן ולבצע פעילות מניעה ואכיפה ככל שיידרש".

במשטרה מסכמים וקוראים לציבור "להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המשך המאמץ הלאומי במאבק לבלימת התפשטות הנגיף בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר