שי"ל - שרות ייעוץ לאזרח (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
שי"ל - שרות ייעוץ לאזרח (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

אחרי חודשיים: נפתח מחדש מרכז שירות ייעוץ לתושב

אחרי שמרכז שי"ל (שירות ייעוץ לתושב) היה סגור במשך כחודשיים בשל משבר הקורונה, הוא נפתח מחדש - יש להגיע למקום בתיאום מראש בלבד

פורסם בתאריך: 11.5.20 11:35

אחרי שהיה מושבת במשך כחודשיים בשל משבר הקורונה – מרכז השירות ייעוץ לתושב (שי"ל) נפתח אתמול, יום ראשון, 10.5, מחדש. מדובר באחד מהשירותים העירוניים הראשונים החוזרים לפעילות עם קבלת קהל כדי לתת שירות, סיוע ותמיכה לתושבים במיוחד בתקופה זו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


המרכז נפתח בהתאם לתו הסגול של משרד הבריאות, ועל כן מדגישים בשי"ל כי יש להגיע למקום בתיאום מראש בלבד. בנוסף, נבנו מחיצות הפרדה בין הלקוחות לנותני השירות, קבלת הקהל תתאפשר לשני לקוחות לכל נותן שירות, שמירת מרחק של שני מטרים בין הלקוחות ורישום של הנכנסים וניקיון המקום בתדירות גבוהה.

"מרכז שי"ל מעניק לתושבים ייעוץ והכוונה ראשונית במגוון רחב של תחומים, חלקם נושאים בוערים יותר מתמיד בצל הקורונה,, מדגישים במרכז. "בין היתר, יחסי ודיני עבודה כמו יציאה לחל"ת או אבטלה, ייעוץ בדיני משפחה, ניהול נכון של כלכלת המשפחה, ייעוץ לעסקים וייעוץ למשכנתאות. עוד מעניק המרכז ייעוץ בנושאי ביטוחים מכל הסוגים, יחסי שכנות, תביעות קטנות, הוצאה לפועל, החזרי מס ועוד".

במרכז מתנדבים למעלה מ-30 עורכי דין ומומחים בתחומים שונים, היושבים בגינת עמק דותן 29.

לתיאום הגעה מראש או פנייה טלפונית – 08-6499695 בימים ראשון עד חמישי – 12:00-9:00, 18:00-16:30. ימי שישי – 11:00-9:00.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר