קניון מודיעין (צילום: יחי"צ)
קניון מודיעין (צילום: יחי"צ)

קניון עזריאלי מודיעין נפתח מחדש לקהל הרחב

אחרי כחודשיים - היום נפתח מחדש קניון עזריאלי מודיעין תחת הנחיות מחמירות של שמירת מרחק חברתי והגבלת כמות הלקוחות במתחם. שופינג בשגרת קורונה

פורסם בתאריך: 7.5.20 07:57

אחרי כחודשיים שבו היה סגור – הבוקר, חמישי, 7.5, קניון עזריאלי מודיעין ייפתח מחדש לקהל הרחב, תחת הנחיות הקורונה של שמירת מרחק חברתי, חובת עטיית מסכות והגבלת כמות הנכנסים לקניון. בקניון עזריאלי מודיעין, בדומה לקניונים ברחבי הארץ,  שיננו היטב את ההנחיות וההיערכות היתה בהתאם. כמו כן, בכל קניוני עזריאלי החליטו לוותר על דמי השכירות והניהול לחנויות.

מדובר במגבלות והוראות מפורשות שניתנו בהחלטת הממשלה מיום שני האחרון. בהחלטה, שאותה אישרה ועדת השרים לענייני קורונה, נכתב "מפעיל קניון יחויב בעמידה בכללים לשם שמירה על בריאות הציבור ויחתום על כך באמצעות טופס מקוון המצוי באתר משרד הכלכלה, שיועבר להמשך טיפולה של הרשות המקומית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


עוד נכתב בהחלטה: "במסגרת הכללים ימונה עובד שיהיה אחראי לביצוע הפעולות לשם שמירה על בריאות הציבור בקניון. יעשה ויסות של כניסת האנשים לקניון, לרבות עובדי הקניון, כך שבכל עת לא ישהו אנשים בקניון ביחס של יותר מאדם אחד לכל 20 מ"ר. יוצב שלט לעניין מספר השוהים המותר במקום. תיעשה הקפדה על שמירת מרחק של 2 מטר בין האנשים בקניון לרבות בתורים. יסומנו מקומות מיועדים לממתינים בתור וכן שלטים לעניין שמירה על מרחק. מפעיל של קניון יקפיד ככל הניתן שלא יהיו במעלית יותר מ-2 אנשים. תיעשה הקפדה על שמירת כללי היגיינה לרבות חיטוי משטחים. בשטחי הקניון יוצבו מתקנים עם חומר לחיטוי ידיים במקומות נגישים וזמינים. לא תתאפשר ישיבה לצורך אכילה בשטח הקניון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר