מרחב לימוד אנגלית נתיב זבולון (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים-רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים-רעות)

לקראת החזרה ללימודים: ניקיונות וחיטוי בוצעו בבתי הספר

לקראת חזרתם מחר של תלמידי כיתות א'-ג' וכיתות י"א-י"ב לבתי הספר - צוותי הניקיון הונחו לנקות באופן יסודי את המסדרונות, הדלתות, הידיות, המעקות, תאי השירותים ומשטחים נוספים במוסדות החינוך בעיר

פורסם בתאריך: 2.5.20 19:57

לקראת החזרה החלקית ללימודים מחר, ראשון מערך החינוך במודיעין ביצע ביום שישי עבודות ניקיון וחיטוי במוסדות החינוך שבהם צפויים ללמוד התלמידים והתלמידות.

כידוע, לפי החלטת הממשלה, ביום ראשון, 3.5, תלמידי כיתות א'-ג', תלמידי כיתות יא'-יב' ותלמידי החינוך המיוחד יחזרו ללימודים, זאת לאחר חודש וחצי שבו מוסדות החינוך הושבתו והילדים שהו בבתיהם. "הכוונה להחזיר את הלימודים באופן מדורג, עמדה בראש סדר העדיפויות של העירייה אשר נערכה לכך מבעוד מועד בתכנית עבודה מסודרת ומקיפה מבחינת הניקיונות והכנת בתי הספר", נמסר מעיריית מודיעין, "בכדי לקבל את הילדים וצוותי החינוך באופן הטוב ביותר. עוד בטרם היוודע על התאריך הסופי שבו חוזרים ללימודים, נערך דיון עם ראש העיר חיים ביבס וגורמי המקצוע בעירייה, באשר להפעלת תוכנית הניקיון ובעיקר הפעלת משאבים בגיוס לא פשוט של עובדי ניקיון ותברואה רבים, שהיו עד כה בחל"ת בשל משבר הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בתוך בתי הספר עובדים צוותי ניקיון הונחו לנקות באופן יסודי את מסדרונות בית הספר והכיתות עם חומרי אקונומיקה בדגש על משטחים כמו ידיות של דלתות, חדרי שירותים – אסלות, כיורים וברזים ומשטחים נוספים. מדובר בעבודה אינטנסיבית משעות הבוקר המוקדמות עד הלילה במוסדות החינוך. "עוד הנחתה העירייה את מנהלי בתי הספר לרכוש בקבוקי אלכוג'ל ולהציב עמדות חיטוי בכניסות לבתי הספר למען התלמידים והמורים", מציינים בעירייה. "בנוסף, נערכה הכנה לבתי הספר באשר לרענון ההנחיות וההקפדה על ההיגיינה בזמן הלימודים".

כך למשל, יידרשו התלמידים מעל גיל 7, לעטות מסכות בהפסקות ובזמן הסתובבות במסדרונות בית הספר. בכיתות, אשר יחולקו לקבוצות קטנות של תלמידים כדי לצמצם את סיכויי ההדבקה בנגיף, ישבו התלמידים במרחק של כשני מטרים האחד מהשני.

בעירייה מספרים כי תוכנית הניקיון בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים שחוזרים כאמור ללימודים, כוללת את הפעלתם של זרועות הפעילות של אגף שפ"ע – תפעול,תברואה, גינון ואיכות הסביבה, כל אחד בתחומו מכין את בתי הספר באופן הטוב ביותר. אגף התברואה מפנה ומנקה את ביתני האשפה, ואת הכניסות ושטחי הבור בבתיה"ס. עובדי איכות הסביבה מנקים ומרוקנים את עמדות המחזור הצמודות לבתיה"ס. בנוסף, צוות מצומצם של גננים מנקה ומטפח את השטחים הירוקים בגנים ובתי הספר.

"עוד דאג באגף שפ"ע מנהל התפעול אבי דרוויס לציוות אם בית לכל בית ספר האחראית על ניהול הניקיונות בשלב הראשוני, וכן על חזרתם לפעילות של החצרנים אשר מנקים את החצרות, האשפתונים והפסולת שהצטברה מהגשמים והרוחות שהיו לפני כחודש בעיר", כך נמסר מהעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. תוהה

    סליחה, אבל למה צריך לחטא?
    כבר יותר מחודש אף אחד לא היה שם.
    יש אבק. אבל אבק לא מצריך חיטוי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר