טקס ערב יום הזיכרון במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)
טקס ערב יום הזיכרון במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)

ערב יום הזיכרון במודיעין: זוכרים, שרים ומספרים – מרחוק

בצל מגבלות הקורונה, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה יצוין החל מהערב בטקס העירוני שיתקיים ללא קהל, אך ישודר בפייסבוק: "על מנת להעניק את תחושת האחדות והקהילתיות, בעת שאנשים יושבים בבתיהם"

פורסם בתאריך: 27.4.20 08:14

ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות איבה תש"ף במודיעין – השנה בשל מגבלות הקורונה יתקיים הטקס העירוני ללא קהל, והוא ישודר בדף הפייסבוק של העירייה.

הטקס מנציח כל שנה את זכר הנופלים למען המשפחות השכולות ותושבי העיר. בעירייה מציינים כי הטקס ישודר בדף הפייסבוק של העירייה ובכך יתאפשר לתושבים לשתף ולהגיב בפייסבוק העירייה, "על מנת להעניק את תחושת האחדות והקהילתיות, בעת שאנשים יושבים בבתיהם".

הטקס יחל בשעה 20:00 מיד לאחר הצפירה. בטקס ישאו דברים ראש העיר חיים ביבס, רב העיר מודיעין אליהו אלחרר, יו"ר סניף יד לבנים מודיעין מכבים רעות ואביו של סמל ראשון עוז צמח ז"ל, חיים צמח ואביו של רב סרן רודריגו יוליאן רוסטסקי ז"ל, מריו רוסטסקי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הטקס ילווה בקטעי קריאה וחזנות בהשתתפות החזן אבנר פיש, ונציגי עירייה. זאת לצד שירים שיבוצעו על ידי טל סונדק בליווי גלעד שפירא.

בסיום הטקס, יוקרנו שמות חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, תושבי העיר.

בעירייה מוסיפים ומוסרים כי למחרת, ערב יום העצמאות, 28.4, שיחול גם הוא במתכונת מצומצמת ושונה משנים קודמות, בצל הקורונה. במעבר שבין יום הזיכרון לערב יום העצמאות ישודר שיר מעבר שיבוצע על ידי טל סונדק בליווי גלעד שפירא. לאחר מכן, בשעה 20:30 עם תחילתו הרשמית של ערב יום העצמאות, ישודר דבר ראש העיר ביבס לתושבים. בשעה 21:00 תשודר תפילה ופרקי הודיה לישראל מפי החזן אודי אולמן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר