השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

"קונים קרוב לבית": הקמפיין העירוני לעידוד הקנייה מעסקים מקומיים

השבוע אישרה הממשלה פטור לשלושה חודשים מתשלום הארנונה לעסקים המקומיים - לצד זה יצאה העירייה בקמפיין לעידוד קנייה מהעסקים המקומיים שכותרתו - "קונים קרוב לבית כי יש כאן הכל"

פורסם בתאריך: 23.4.20 08:15

"קונים קרוב לבית – כי יש כאן הכל". בעיריית מודיעין יצאו השבוע בקמפיין לעידוד קנייה מעסקים המקומיים, לטובת חיזוק הכלכלה במודיעין.

באתר העירייה הוטמע קישור ובו רשימת העסקים המקומיים הפועלים בעיר ובעלי העסקים עצמם יוכלו לעדכן את התוכן הרלוונטי לעסק שלהם ולפרסם מידע עדכני על השירות אותו הם מבצעים נכון לעת הזו. האתר אותו הקים מרכז השלטון המקומי, בנוי בצורה נוחה ויעילה להתמצאות, על פי חלוקת גיאוגרפית ועל פי תחומי השירות שנותנים העסקים.
לפרסום העסק באתר, יש להיכנס לקישור .


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כמו כן, השבוע אישר משרד הפנים את הענקת הפטור מתשלום הארנונה לעסקים לשלושה חודשים. מדובר במתווה הסופי שאושר לאחר דיונים רבים בנושא בין משרדי הממשלה והשלטון המקומי. על פי ההחלטה בעלי העסקים, הנמצאים בתקנות יזכו לפטור מתשלום הארנונה לעסקים לחודשים מרץ, אפריל ומאי. בעירייה מדגישים כי בהתאם לכך, בעל עסק, שנגבה ממנו תשלום בחודשים מרץ ואפריל, יזוכה בשובר הארנונה הקרוב בהתאם, לחודשים עליהם שילם.

ראש העיר חיים ביבס ,שמשמש גם כיו"ר מרכז השלטון המקומי, מוסר: "אני שמח שמשרד האוצר והפנים קיבלו את עמדתנו להענקת פטור מלא מארנונה לעסקים לשלושה חודשים. אותם העסקים אולי לא היו שורדים עוד שלושה חודשים עם הנחה של 25 אחוזים בארנונה שנתית. השלטון המקומי בכלל ועיריית מודיעין מכבים רעות בפרט מגויסים לעזור לעסקים עם פתרונות של כאן ועכשיו שיעזרו להם להתקיים בתקופה הקשה הזו".

בנוסף, בהמשך להנחיית ראש העיר, חיים ביבס, הוקם מוקד שירות ומידע טלפוני המיועד רק לבעלי עסקים מקומיים במטרה לסייע להם לערוך בירורים באשר לחיובי הארנונה וכעוד. המוקד שמספרו 08-9726017 פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 13:00-8:30 ובין השעות 16:00-14:00.

בנוסף, מחלקת קידום ורישוי עסקים הקימה אף היא מוקד טלפוני שמטרתו לסייע לבעלי העסקים בכל הנוגע לנושא רישוי עסקים בתקופת משבר הקורונה. המוקד זמין לבעלי העסקים בכל יום מהשעה 07:30 ועד לשעה 16:30 לפניות ובירורים בנושא פעילות העסקים בתקופת הקורונה ובהם: רישיון עסק, היתרים, סטאטוס בקשות בטיפול, הנחיות כלליות. מספרו של המוקד הוא 08-9726203, 08-9726155 כמו כן ניתן לפנות גם באמצעות הדוא"ל [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. המע"ר - רק צער

    אזור המע"ר היה הזדמנות להפוך את מודיעין מפרבר שינה לעיר עם מרכז עירוני צפוף מעניין מיוחד.
    במקום קבלנו עוד שדרה של מגורים עם קצת בתי קפה וחנויות. איזה פספוס וחוסר הבנה בסיסי בתכנון ערים.
    האדריכלים בארץ באמת הזויים. היה צריך שם מגדלי משרדים, אולמות ארועים, חנויות קונספט גדולות 2-3 קומות גובה.
    ותחושה שהגעת למרכז העיר ולא לרחוב ראשי קטן שפיזרו בו כמה בתי קפה. ממש ממש פספוס

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר