אייל כהן (צילומים:רד פיצ'רסקי, רינת אברגיל)
אייל כהן (צילומים:רד פיצ'רסקי, רינת אברגיל)

החינוך המיוחד תחילה: אסטרטגיית היציאה מהמשבר של הנהגת ההורים במודיעין

בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספר יו"ר הנהגת ההורים בעיר אייל כהן על החשש הגדול: "אם המצב ימשיך ככה, אני חושב שנחזור ללימודים רק ב-1 בספטמבר"

פורסם בתאריך: 17.4.20 07:55

לקראת חזרתם של התלמידים והתלמידות במודיעין ללמידה מקוונת במודיעין אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" יו"ר הנהגת ההורים בעיר אייל כהן כי "בתיכונים תהיה למידה מקוונת. לגבי ההכנות לבגרויות ולמבחנים עצמם, יצטרכו למצוא את המנגנון לקיים אותם בריחוק הנדרש, אולי פיצול כיתות, יותר משגיחים, אי אפשר לעשות בגרות עם מסכה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


לדבריו יש לפעול לחזרתם של תלמידי בתי הספר היסודיים למוסדות החינוך. "החזרה תהיה הדרגתית בכפוף להנחיות משרד הבריאות", מציין כהן, "תחילה החינוך המיוחד, אחר כך, הגילים הצעירים – גנים וכיתות א'-ג', כרגע אין לוח זמנים. בשלב הזה אני לא רואה שתהיה חזרה ללימודים של התלמידים היותר בוגרים מכיתות ד' והלאה, לא תהיה חזרה ללימודים".

המציאות החדשה שבה לומדים תלמידים ותלמידות מודיעין מהבית עלולה להימשך עד שנת הלימודים הבאה. אם המצב ימשיך ככה, אני חושב שנחזור ללימודים רק ב-1 בספטמבר, אבל אף אחד לא יודע", אומר כהן ומוסיף: "אני חושב שחזרה ללימודים נדרשת אם תתאפשר. אם ימשיכו ללמוד ברצף בלי חופש גדול גם הצוותים החינוכיים יצטרכו פסק זמן. צריך גם זמן התארגנות, נכון שזה פוגע בנו ההורים, אבל בלי פסק זמן תהיה פגיעה בתלמידים ובמורים".

"יש תוכנית בעירייה שנערכת ספציפית לכל תרחיש שעלה בשבועות האחרונים", כהן מספר ומפרט: "אם יחליטו שהגנים וכיתות א'-ג' יחזרו, הם יפוצלו לחצאי כיתות שילמדו בימים זוגיים ואי זוגיים והשאר בלמידה מקוונת". כהן מוסיף: "להערכתי התחבורה הציבורית תישאר מצומצמת בתקופה הקרובה. אין הסעות, ההורים יצטרכו להתמודד עם זה, אלא אם משרד הבריאות יתיר הסעות. אם יחליטו שחוזרים ללמידה בגיל הרך יהיו גם צהרונים כדי לתת מענה להורים ויספקו אוכל, נכון להיום האכול הוא מאוד סטרילי".

לקראת החזרה ללימודים אומר כהן כי יש להיערך בכמה תחומים. "לפני החזרה ללימודים צריך להיערך לניקיון יסודי של בתי הספר. צריך לוודא שיש מספיק כוח אדם אם יגבילו את גיל המורים ל- 50 ומעלה אנחנו נהנה בבעיה, כך גם שאר הרשויות בארץ, אם יגדילו ליותר יהיה יותר קל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    די כבר לעבוד עלינו
    תנו שגרה לאנשים בריאים .
    וירוסים יהיו גם בשנה הבאה.
    אי אפשר לשתק מדינה שלמה .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר