(צילום: קרוספיט מודיעין)
(צילום: קרוספיט מודיעין)

לא נכנעים לקורונה – אימוני הכושר במודיעין עברו לזום

בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספר מורי זבורובסקי, מבעלי "קרוספיט מודיעין": "אנחנו סגורים, אבל לא מוותרים על האימונים ברשת, אבל כל ההוצאות נמשכות, הכל עלינו, חשמל, מים, ארנונה, מסים, ביטוחים, הפגיעה היא קשה"

פורסם בתאריך: 16.4.20 08:29

גם תחום הכושר במודיעין נפגע ממשבר הקורונה בשל ההגבלות שאוסרות על פתיחת חדרי כושר ואימונים קבוצתיים. בשבועיים האחרונים רבים מהמאמנים, בין השאר גם בחדרי הכושר, מארגנים אימונים  באמצעות אפליקציית ZOOM.

מורי זבורובסקי, 65, תושב רעות, מבעלי "קרוספיט מודיעין" שפועל בשילת, מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "אנחנו סגורים, אבל לא מוותרים על האימונים ברשת. מצד שני, כל ההוצאות נמשכות, הכל עלינו, חשמל, מים, ארנונה, מסים, ביטוחים, הפגיעה היא קשה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מורי זבורובסקי, מבעלי "קרוספיט מודיעין" (צילום: קרוספיט מודיעין)

מורי זבורובסקי, מבעלי "קרוספיט מודיעין" (צילום: קרוספיט מודיעין)


בניגוד לעסקים רבים במשק זבורובסקי החליט להמשיך להעסיק את עובדיו. "לא הוצאתי את העובדים שלי לחל"ת. דאגתי שכל אחד יעלה אימון וירטואלי. והם מקבלים משכורת. אם מישהו עובד בשבילי זאת האחריות שלי לדאוג לו כשאנחנו בכזה משבר, כך גם לגבי הלקוחות. הקפאתי את המנוי של האנשים. הבטחתי שהם יקבלו מנוי לזמן ההקפאה ועוד 50 אחוז עלי, כלומר אם המשבר יימשך חודשיים הלקוחות יקבלו חודש נוסף עלי".


אימון בזום (צילום: קרוספיט מודיעין)

אימון בזום (צילום: קרוספיט מודיעין)


במקום מתאמנים בעיקר בשיטת 'קרוספיט' – מדובר באימון בעצימות גבוהה ביותר שעובד במקביל על יכולות שונות בגוף בהן סיבולת לב-ריאה, כוח מתפרץ, קואורדינציה ועוד. "אנחנו רואים את עצמנו בתור קהילה, ואנחנו מעלים אימונים פעם-פעמיים ביום בוואטסאפ", מוסיף ומתאר זבורובסקי, "ואפשר לעשות אימונים בזום. יש אנשים שמתקשרים ומתייעצים איתי באופן אישי, אומרים, 'קשה לי בתרגילים מסוימים', ואני עוזר להם ספציפית".


(צילום: קרוספיט מודיעין)

(צילום: קרוספיט מודיעין)


זבורובסקי פתח את חדר הכושר לפני 9 שנים. "חדר הכושר הזה מפרנס אותי ואת המשפחה שלי, זאת אבדה די גדולה של כסף לבית", הוא אומר. "בעל המקום בא לקראתנו ועזר לנו עם השכירות. אני חי על כסף ששמתי בצד. אני מעריך את ההפסדים ב-170-150 אלף שקלים. אני לא מעריך שנסגר, אין מצב. מה שחשוב זה לא הכסף העיקר שנצא מזה בריאים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר