סניף סופר פארם, מודיעין (צילומים: יובל סגל, יריב דגן)
סניף סופר פארם, מודיעין (צילומים: יובל סגל, יריב דגן)

חנויות הפארם – "מה שחסר עכשיו יכול להגיע בעוד כשעה"

בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספר מנהל סניף סופר פארם ב"ישפרו" יובל סגל: "אנחנו כל הזמן מקבלים סחורה; במידה ויש מחסור אנחנו מבקשים להתקשר אלינו בעוד כמה שעות כדי לקבל עדכון"

פורסם בתאריך: 13.4.20 13:57

החמרת המגבלות בניסיון למנוע הידבקות המונית בנגיף הקורונה מובילה לתנועת קונים ערה ברשתות הפארם במודיעין. ברשת סופר פארם מציינים כי מלאי מוצרי ההיגיינה והציוד לשמירה על היגיינה נרכש בכמויות גדולות. "יש עלייה משמעותית ברכישת מסכות, המלאי שיש לנו בסניף הוא גדול ולא חסר", מתאר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" יובל סגל, 45, מנהל סניף סופר פארם ב"ישפרו". "המוצרים שנרכשים בעיקר הם: אלכוג'ל, מסכות, כפפות זה בנוסף לדברים הרגילים – שמפו, קוסמטיקה, מזון לתינוקות וכו'".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


אנשים מתקשים למצוא כפפות – כרגע יש לכם בסניף?
"כרגע חסרות כפפות, אבל אנחנו כל הזמן מקבלים סחורה, מה שחסר עכשיו יכול להגיע בעוד כשעה", אומר סגל. "במידה ויש מחסור אנחנו אומרים ללקוחות, ואם אנחנו לא מצליחים לעזור להם אנחנו מבקשים להתקשר אלינו בעוד כמה שעות כדי לקבל עדכון על מצב הסחורה".

בניגוד לציפיות, תנועת הקונים בסניף נמוכה ביחס לתקופה, יחד עם זאת אנשים נאלצים לעתים להמתין בתור מחוץ לסופר פארם, בשל ההגבלה על כניסת מספר הלקוחות לשניף. "תנועת הלקוחות ביחס למה שאנחנו מכירים בחג חלשה יותר. יש תנועה של אנשים בכלל המחלקות, הכל ממשיך כרגיל. הפיק היה לפני שבועיים כשאנשים אגרו מוצרים ועכשיו הם מבינים שיש הכל. גם הסגר משפיע, כי אנשים מפחדים לצאת מהבית".

לפני כחודש פורסם ב"כל העיר מודיעין" כי בסניף סופר פארם ביקר חולה קורונה. "העובדים שהיו איתו במגע נכנסנו לבידוד והסניף עבר חיטוי. אנחנו פועלים לפי הנחיות משרד הבריאות", אומר סגל ומוסיף, "בכל קופה יש מגבונים לחיטוי הדלפקים, עובדים עם מסכות מגן פלסטיק וכפפות ויש מודד חום בכניסה. על הרצפות יש מדבקות שמסמנות – שני מטרים מרחק של עמידה בתור. בכריזה אנחנו כורזים כל כמה דקות להקפיד על שמירת המרחק. הלקוחות נשמעים לכל ההנחיות, אנשים מבינים, לא מתווכחים, אין פה עימותים".

סגל מספר על האווירה בסניף למרות התפשטות הנגיף הנמשכת. "אנחנו נמצאים בשביל הלקוחות. יש מוצרים על המדפים, ואנחנו פה למרות המצב המפחיד. העובדים פה עם חיוך, ואנחנו משדרים גם לעובדים וגם ללקוחות שהכל רגיל כדי שתהיה להם חוות קנייה רגילה ככל הניתן למרות המצב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר